ویرگول
ورودثبت نام
Raven:)
Raven:)
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

شیفتینگ چیست؟

های گایز..

چطورین..

متمعنم شماهم یه چیزایی درباره شیفتینگ و شیفت کردن و...شنیدین.

اما اصلا شیفتینگ چیه؟

تو این پست اومدم درباره شفتینگ توضیه بدم.

قبلش بگم از هیچ جا کپی نکردم و همش گفته خودم هست.

اگر میخواید از این پست من کپی یا استفده کنید فقط با ذکر منبع میتونید این کارو انجام بدید

خبببببب زیاد وقتتون رو میگیرم بریم شروع کنیم

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


شیفتینک چیه؟

خب...شیفتینگ رو براتون توضیه میدم..

تصور کنید تو یه واحد از یه اپارتمان چند طبقه هستید و اپارتمان تعداد زیادی واحد جورواجور داره که تعداد واحد هاش بینهایته

شما از واحد(جهان)خودتون خسته شدید و دوست دارید به واحد های جدید(دنیا های دیگه) برید و بعدش برگردید

برای این کار باید راه برید(شیفت کنید)

و بعد یه مدت به واحد خودتون برمیگردید

شیفتینگ یعنی اینکه برید به دنیایی که خودتون ساختید.یا دنیای کارتون و فیلم ها یا...ختی میتونید کاری کنید جای یه شخصیت فیلم باشید یا دوستش باشید یا...

برای مثال هری پاتر

من دوست دارم برم تو دنیای هری پاتر چی کار کنم؟

اسکریپت مینویسم(بعدا تو یه پست دیگه توضیه میدم اسکریپت چیه.اموزش شیفتینگ هم میزارم.)

مثلا من تو واقعیت اینگیلیسی بلد نیستم(بلدماااا مثلا میگم)میتونم تو اسکریپتم بنویسم اینگیلیسی بلدم یا اونا فارسی حرف میزنن

وقتی برمیگردم اینجا تا یه جاهایی اینگیلیسی بلدم چونکه به حرف زدن باهاش عادت کردم ولی مهارت های رزمی یا....اونجا یاد بگیرم اینجا یادم نمیمونه

بعدش میتونم بنویسم هری و رون و هرماینی دوستامن..

بعدش حتی میتونم قیافم/سنم و....رو عوض کنم مثلا اونجا چشام ابی باشه

وقتی شیفت میکنم اونجا باید عادی رفتار کنم که رفتارم عجیب نباشه

انگاری که بودن تو هاگوارتز عادیه

بعدش تا هر وقت خواستم اونجا میمونم و بعدا با گفتن سیف ورد/کلمه برگشت (که خودتون تو اسکریپت انتخاب میکنید چی باشه) به دنیای خودتون برمیگردین

توضیحاتم کم بود تو پارت اموزش شیفتینگ توضیحات بیشتر میدم و چیزای بیشتری میفهمید

سوالی دارید تو کامنت ها بپرسید در خدمتممممم


شیفتینگاسکریپت
a crazy girl
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید