جام زهر را کسی مینوشد که بهای حقیقت را از آرزوهای خود گرانتر یافته است.
جام زهر را ضعیفها نمینوشند آن را کسانی مینوشند که حقیقت را میپذیرند، از نو برمیخیزند و قویتر ادامه میدهند...