ویرگول
ورودثبت نام
salamatiivazibaeii
salamatiivazibaeii
خواندن ۵ دقیقه·۲ سال پیش

سؤال و جواب در مورد برنزه کردن

پاسخ به سؤالات متداول شما در مورد برنزه کردن بدن

پاسخ به سؤالات برنزه کردن

در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی، به سؤالات متداول شما در مورد برنزه کردن پاسخ داده خواهد شد و همچنین به معرفی بهترین کرم برنزه کننده و روش درست برنز شدن بدن خواهیم پرداخت.

در ادامه با ما همراه باشید تا جواب سؤالات خود را بیابید.

برنزه من رگه رگه شده وکهنه به نظر میرسد چه کاری باید انجام بدهم؟

جیمز رید: همیشه از دستکش برای برنزه کردن استفاده کنید زیرا این به یکنواخت شدن برنز شما کمک می کند. یک لایه نازک از کرم برنزه کننده بمالید، ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس لایه دوم را بمالید. دست ها و پاهای خود را تا آخر رها کنید و برنزر اضافی را از بازوها روی دست ها و از پاها روی پاها و مچ پاها پاک کنید.

دست ها و قوزک هایم همیشه تیره و تکه تکه می شوند…

کلر لمبرت: «شما احتمالاً یا به اندازه کافی لایه برداری نکرده اید یا به درستی بدنتان را مرطوب نکرده اید. مطمئن شوید که تمام مناطقی که احتمال ساییدگی در آن قسمتها وجود دارد را لایه برداری می کنید. این شامل محل قرارگیری بند سوتین و قسمت جلویی مچ پا که ممکن است از طریق کفش‌ها ساییده شوند، می‌شود. هنگامی که لایه برداری کردید، بلافاصله مرطوب کنید.

کمک! صورتم خالدار به نظر می رسد! چگونه برنز لکه‌ای را برطرف کنم؟

CL: «ما زیاد صورت‌هایمان را می‌شویم که می‌تواند باعث کمرنگ شدن یا لکه دار شدن برنز صورت شود. به روال معمول مراقبت از پوست خود ادامه دهید اما برنزه کننده صورت را به سرم یا مرطوب کننده معمولی خود اضافه کنید. این به برنز شدن شما کمک می کند تا برنز و یکنواخت بماند. کرم برنزه کننده هایی که به طور خاص برای صورت ساخته می شوند، اغلب دارای خواص آبرسانی یا مراقبت از پوست هستند که می تواند به هر گونه خشکی کمک کند.

چگونه برنزه شدن را از کف دست و کف پا پاک کنم؟

پاسخ به سؤالات برنزه کردن

JR: «همیشه بلافاصله پس از برنزه کردن روی این نواحی از دستمال مرطوب استفاده کنید، زیرا این کار رنگ برنزه را از بین می‌برد. اگر این کار را فراموش کرده اید و لکه دار شده اند، فلانل ( هر نوع پارچه پنبه ای، پشمی یا مصنوعی ) را در مخلوط لیموترش با آب خیس کنید و یک دقیقه در مایکروفر بگذارید و سپس صبر کنید تا خنک شود. سپس روی قسمت هایی که بیش از حد برنز شده اند بمالید.

من وقت برنزه کردن را رزرو کرده ام – چه بپوشم و چه زمانی می توانم دوش بگیرم؟

JR: « می توانید سوتین خود را بپوشید، اما من پیشنهاد می کنم بند های خود را بردارید،اگر خطوط برنزه نمی خواهید. هنگامی که برنزه کردن تمام شد، فقط چند دقیقه قبل از پوشیدن لباس صبر کنید و سپس لباس های گشاد و تیره بپوشید. به مدت ۲۴ ساعت دوش نگیرید.

برنزه من چسبناک است. آیا هنوز می توانم لباس بپوشم؟ از چه چیزی باید اجتناب کنم؟ من نگران ملحفه هایم هستم…

جی آر: «همیشه چند دقیقه بعد از برنز کردن صبر کنید. پودر بچه را زیر سینه‌ها، زیر بغل و پشت پاها بمالید، زیرا این کار از تعریق برنزر شما جلوگیری می‌کند. ملحفه‌های سفید مشکلی ندارند، زیرا بعد از شستشو رنگ برنزه‌شان پاک می‌شود، اما اگر واقعاً شما را آزار می‌دهد، سعی کنید از

یک کرم برنزه کننده ای استفاده کنید که به لباس شما رنگ ندهد.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی استفاده از کرم برنزه کننده فلورسان میباشد. روی لینک کلیک کنید تا باخواص منحصر به فرد این لوسیون برنزه کننده آشنا شوید.

برنزه کننده فوری با ماندگاری طولانی

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان تنها نماینده رسمی واردات فلورسان روسیه در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

CL: «لباس ها می توانند رنگ برنز شما را از بین ببرند، بنابراین همیشه بعد از برنز شدن، بدنتان را مرطوب کنید. عطر همچنین می تواند بر رنگ برنز تاثیر بگذارد بنابراین از اسپری مستقیم آن روی پوست خودداری کنید.

چگونه می توانم مطمئن شوم که برنز من نارنجی نمی شود؟

CL: “اگر برنز شما مدام به رنگ نارنجی در می‌آید، احتمالاً از سایه‌ای استفاده می‌کنید که برای رنگ پوست شما خیلی تیره است. سعی کنید از

اسپری برنزه کننده به صورت تدریجی استفاده کنید و تا زمانی که متوجه شوید بهترین رنگ شما چیست، ادامه دهید.

اگر برنزه من خیلی تیره است چه کار کنم؟

پاسخ به سؤالات برنزه کردن

JR: ” اگر می توانید، به یک اتاق بخار بروید و ۲۰ دقیقه در آنجا بنشینید. عجیب به نظر می رسد، اما میتواند رنگ را چند سایه کاهش دهد و اگر می توانید گرما را تحمل کنید، کمی بیشتر بمانید تا رنگ برنز کاملاً از بین برود. من این ترفند را از تجربه شخصی یاد گرفتم!»

چرا برنزه من اینقدر زود از بین می شود؟

پاسخ به سؤالات برنزه کردن

JR: “شاید شما به اندازه کافی استفاده نکرده اید، یا از یک اسپری برنزه کننده قدیمی استفاده کرده اید که یک سال است در کمد مانده است، به این معنی که به خوبی عمل نمی کند. از یک لوسیون برنزه کننده با ماندگاری طولانی استفاده نمایید.

من اصلاح کرده‌ام و برنزه‌ام به سرعت محو می‌شود. آیا اصلاح برنز شدن را از بین می برد؟

JR: «اگر اصلاح خیس را انجام دهید، رنگ برنز شدن شما را از بین می برد. بهترین راه استفاده از ریش تراش برقی است، زیرا به جای پوست، لایه بالایی موهای شما را از بین می برد.

CL: “حداقل ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از برنز کردن اصلاح موهای زائد را انجام دهید، در غیر این صورت برنز شما به همان نقاط کوچکی که بعد از اصلاح می بینید، می چسبد. سعی کنید پوست را با دوش آب سرد بشویید. سعی کنید منافذ پوست را کوچک کنید، کمی مرطوب کننده بزنید و سپس برنز کنید.

بهترین زمان توصیه شده اصلاح ۲۴ ساعت قبل از استفاده از لوسیون برنزه کننده است.

این تایم به پوست شما زمان کافی برای بازسازی قبل از استفاده از سولاریوم را می دهد، اما همچنین خیلی طولانی نیست بنابراین موها دوباره شروع به رشد می کنند.

هنگام اصلاح، تیغ‌ها بریدگی‌های کوچکی در امتداد پوست شما ایجاد می‌کنند (آنقدر کوچک که هرگز آن‌ها را احساس نمی‌کنید) و باعث باز شدن منافذ پوست شما می‌شوند. اگر به پوست خود زمان کافی برای بسته شدن منافذ ندهید، می تواند بر ته نشین شدن اسپری برنزه کننده تاثیر بگذارد.

اگر اسپری برنزه روی پوستی که منافذ آن هنوز باز است استفاده شود، می تواند منجر به ایجاد لکه های کوچک و تیره در امتداد پوست شما شود. بنابراین، ۲۴ ساعت قبل از استفاده از اسپری برنزه کننده بهترین زمان برای اصلاح پوست است.

آرایش من با رنگ برنز من مطابقت ندارد. چطور آرایش کنم؟

JR: برنز شدن صورت خود را بسیار طبیعی نگه دارید.

CL: “اگر برنز شده اید و خوب و تیره هستید اما کرم پودر شما خیلی روشن است، کرم پودر جدیدی نخرید. در عوض، چند قطره از اسپری برنزه کننده خود را به آن اضافه کنید، این کار به شما کمک می‌کند تا رنگ برنزه‌تان را با کرم پودرتان هماهنگ کنید.»

برای آرایش چشم برنزه، سایه متالیک و بهترین رنگ آرایش چشم رنگ طلایی می‌باشد. رنگ سایه طلایی بر روی پوست‌های تیره درخشش زیبایی ایجاد می‌کند اما می‌توانید از سایه مسی یا برنزی متالیک هم استفاده کنید. برای اینکه چشم برنزه زیباتر به نظر برسد بهتر است ۲ لایه ریمل بزنید تا مژه‌ها به قدر کافی بولد و مشکی شود

منبع: getthegloss.com

WWW.SALAMATIVAZIBAEI.COM

برنزه کنندهکرم برنزه کنندهاسپری برنزه کنندهبرنزه کننده فوریلوسیون برنزه کننده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید