ویرگول
ورودثبت نام
معلم زیست
معلم زیست
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین مدرس زیست تهران:

بهترین دبیر زیست شناسی تهران:


بهترین دبیر زیست شناسی تهران
بهترین دبیر زیست شناسی تهران


خب رفقای من! قرار است در این مقاله «بهترین مدرس زیست تهران» را خدمتتان معرفی کنم

اما در بخش بهترین دبیر زیست شناسی تهران دوست دارم به یک نکته آموزشی از زیست شناسی خدمتتان توضیح دهم:

دوستان! همانطور که می دانید در طول مراحل مختلف چرخه قلبی ممکن است که وضعیت دریچه ها تغییر کند.

در این قسمت دوست دارم وضعیت دریچه ها را در هر یک از مراحل چرخه قلبی بیان کنم:

اول از همه اینکه در چرخه قلبی ما سه مرحله داریم:

1. سیستول دهلیزی

2. سیستول بطنی

3. دیاستول

  • در سیستول دهلیزی دریچه های دهلیزی بطنی باز هستند و دریچه های سینی نیز بسته می باشند.
  • در سیستول بطنی دریچه های دهلیزی بطنی بسته می شوند و دریچه های سینی باز می شوند.
  • در دیاستول عمومی دریچه های دهلیزی بطنی باز می شوند و دریچه های سینی بسته می شوند.

فراموش نکنید که در مرحله سیستول دهلیزی وضعیت دریچه ها تغییری نمی کنند و در همان وضعیت مرحله قبلی یعنی دیاستول باقی می مانند.

بهترین دبیر زیست کنکور 1400:

خب برویم سراغ بهترین دبیر زیست کنکور 1400:

رفقا در مقاله «بهترین مدرس زیست تهران» قرار است که بهترین استاد زیست تهران را خدمتتان معرفی کنم اما قبل از آن که بهترین دبیر زیست کنکور 1400 را معرفی کنم،

دوست دارم به یک نکته از مشاوره زیست شناسی اشاره کنم.

رفقا! زیست شناسی درسی بسیار مهم است و باید که اهمیت خاصی برایش قائل شوید؛

به همین سبب روش مطالعه زیست خیلی مهم است و شما باید به روش صحیح زیست را مطالعه کنید.

آنچه در مطالعه صحیح زیست کنکور اهمیت دارد این است که شما مفهومی و ترکیبی بخوانید.

رفقا! مفهومی به این معناست که نباید حفظ کنید و مفهوم را بگیرید. به مطالب بیشتر فکر کنید و سطحی از روی مطالب گذر نکنید.

و درباره ترکیبی خواندن باید بگویم که مطالعه نکات ترکیبی خیلی مهم است اما مهمتر این است که

شما خودتان یک سری نکات ترکیبی استخراج کنید

وگرنه شما 10 هزار تا نکته ترکیبی هم بخوانید در کنکور نمی توانید از آنها استفاده کنید

زیرا آنها را به یاد نخواهید داشت؛ پس شما باید در سدد استخراج نکته ترکیبی باشید.

در هنگام مطالعه وقتی به یک مطلبی می رسید سعی در به یادآوری مطالب مشابه در سایر فصول بکنید!

مثلا اگر درباره انعقاد خون و ایجاد لخته در فصل گردش مواد زیست دهم مطالعه می کنید

فرایندی که مقابل آن است یعنی هیدرولیز لخته که در فص 7 زیست دوازدهم آورده شده را یک بار مرور کنید.

اینگونه می توانید به مطالعه ترکیبی زیست برسید و در نهایت این نکات را یادداشت کنید یعنی نکاتی که خودتان استخراج کرده اید!



بهترین دبیر زیست آنلاین:


بهترین دبیر زیست آنلاین
بهترین دبیر زیست آنلاین


خب برویم سراغ بهترین دبیر زیست آنلاین:

رفقا قرار است که در این مقاله بهترین مدرس زیست تهران صحبت کنیم و

بهترین استاد زیست تهران را خدمتتان معرفی کنم اما قبل از آن دوست دارم یک نکته مشاوره خدمتتان آموزش دهم:

یکی از تیپ های تست هایی که در کنکور مطرح می شود، تست های شمارشی است؛

قطعا که تست های شمارشی زیست کنکور یکی از تیپ تست های سخت است.

تعداد تست های شمارشی کم نیستند! به همین سبب نمی توانید تست های شمارشی از برنامه مطالعاتی خود حذف کنید!

و اتفاقا تست های ترکیبی جوندار به صورت سوالات شمارشی طرح می شوند!

پس باید روی تست های شمارشی کار کنید؛

یک توصیه ای می کنم اگر که زمان پاسخگوئی به تمام تست های شمارشی را ندارید چند تا تست های شمارشی آسانتر را انتخاب کنید

سپس به آنان جواب دهید مثلا از 10 تست شمارشی 5 الی 6 را انتخاب کنید(بسته به زمانی که دارید)

و با تمرکز بیشتر به آنها جواب دهید.

خب رسدیم به آخر بخش معرفی «بهترین مدرس زیست کنکور تهران» امیدوارم که مطالب آموزشی برایتان مفید بوده باشد. موفق باشید.

نازیلا ایمنی: 09044686613 مدرس زیست کنکور



تدریس خصوصی زیست شناسیبهترین مدرس زیست تهرانبهترین استاد زیست تهرانبهترین معلم زیست تهرانتدریس زیست شناسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید