ویرگول
ورودثبت نام
مامان بزرگ
مامان بزرگ
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

فرار خاله ثمانه از ویرگول

سلام دوستان

متأسفانه یا خوشبختانه باید بگم من تصمیم دارم از فضای ویرگول برم

چون متاسفانه این فضا مثل قبل نیست و من فقط شاهد بحث و جدل و تنفر افراد هستم

خیلی از دوستان هم از ویرگول رفتن

نوشته ها به جای فضای استعداد و نوین داشته باشن بیشتر فضای کثیف و متعفن سیاست و تخریب یکدیگر رو دارن...

و این فضا دیگه مثل قبل به من انگیزه برای نوشتن نمیده و تنها انرژی منفی عظیمی هست ک ازین فضا دریافت میکنم

می‌دونم حتی تعداد زیادی از شما دوستان این پست رو نمیخونید ...

خلاصه ک خدانگهدار ویرگول و ویرگولیان

از تمامی کسانی ک پستامو خوندن ،کامنت گذاشتن ممنونم

و از کسانی ک دو سری از پست هامو گزارش زدن و باعث مسدود شدنم و پاک شدن پست ها شدن هم ...

بگذریم امیدوارم کمی سر عقل بیاید ...

بماند ب یادگار ... 1402/3/28

ثمین ملقب ب خاله ثمانه ویرگول


ترجیح میدم، به ذوق خویش دیوانه باشم تا به میل دیگران عاقل..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید