ویرگول
ورودثبت نام
آیدین نیکو
آیدین نیکو
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

کتاب صوتی روانشناسی تاریک

روانشناسی تاریک از مایکل پیس
روانشناسی تاریک از مایکل پیس

روانشناسی تاریک از مایکل پیس

سلام علکم، احوال شما؟

همچنان آیدین نیکو هستم... قبلا چالش کتابخوانی طاقچه، یه بهونه ای میشد ک هرماه یه کتاب بخونم و بیام اینجا یه رویو(review) بنویسم ولی از وقتی طاقچه چالششو رو برده توی اپلیکیشن خودش، متاسفانه تنبلی بر من مستولی شده و اینجا کمتر میام...

یه سری داشتم توی خیابون انقلاب قدم میزدم، جلوی یکی از دست فروشا واستادم کتاباشو نیگا کنم. یه دختره اومد کتاب روانشناسی تاریک از مایکل پیس رو برداشت و شروع کرد به ورق زدن. ازش پرسیدم چطور کتابیه؟ (مدیونید اگه فکر کنید میخواستم سر صحبتو باهاش وا کنم😁). گفت: کتاب خوبیه، تعریفشو از رفقام شنیدم. بعدش یه نسخه خریدو در انبوه عابرین ناااپدید شد. سرانجام من هم، رو حسابه تعریف رفقای اون خانم این کتابو خریدمو خوندمو خوشم اومد. کتاب شامل تکنیک ها و مثال هایی از ابزار های روانیه تا بشه روی دیگران تاثیر گذاشت یا اونها رو وادار به انجام کار خاصی کرد. تکنیکایی از جمله تلقین، بمباران عاطفی، هیبنوتیزم، شستشوی مغزی ...

به نظرم آشنا بودن با این تکنیک ها خالی از لطف نیس و یه جاهایی توی زندگی میتونه به کارمون بیاد 😈

خیلی دنبال نسخه صوتی این کتاب گشتم اما پیدا نکردم لذا به سرم زد که خودم این کتابو بخونم و فایل صوتیشو به اشتراک بزارم، باشد که رستگار شوم 😇

اگه دوس داشتین میتونین کتاب صوتی روانشناسی تاریک از مایکل پیس رو با صدای خودم از این لینک توی کانال یوتیوبم بشنوین. اگه پیشنهاد یا انتقادی هم داشتین لطفا پیش خودتون نگهش دارین چون من اصلا آدم انتقاد پذیری نیستم 🤣

خیلی مخلصیم، ایام به کام 😘


کتابروانشناسی تاریکمایکل پیسmichael paceکتاب صوتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید