ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا
محمدرضا
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

مجموعه شش جلدی قهرمان من

مجموعه شش جلدی قهرمان من شامل ۶ کتاب از نشر کتابک درباره ۶ شهید است. که این روزها کتاب هایشان برای کودکان و نوجوانان توصیه می شود. جلد ششم که اخیر به این مجموعه اضافه شده اولین کتاب دخترانه این مجموعه است. برای خرید کتاب کودک می توانید وارد سایت گنج صادق شوید. در سایت گنج صادق مجموعه کتاب قهرمان من نیز موجود می باشد. تصویر جلدهای کتاب رو هم در عکس زیر میبینید.


نویسنده چهار جلد از کتاب ها محمد علی جابری و یک جلد توسط محدثه سادات طباطبایی و جلد جدید از عاطفه سادات موسوی به رشته تحریر درآمده است. تصویرگر کتاب ها آقای میکاییل براتی است که هر داستان به همراه یک تصویر زیبا و جذاب کتاب را خواندنی تر می کند.

مجموعه قهرمان من پنج جلدی

تا قبل از چاپ کتاب زینب خانم این مجموعه پنج جلدی بود ولی الان در مجموع شش جلد است. برای خرید هر شش جلد به صورت یک مجموعه می توانید همین پک مجموعه قهرمان من را سفارش دهید و نیازی نیست دیگر کتاب ها را تک تک به سبد خرید خود اضافه کنید.

قهرمان منعلی لندیزینب خانممعرفی کتابعمو قاسم
در اینجا معرفی کتاب و مطالب مذهبی و فرهنگی رو برای استفاده قرار میدم امیدوارم لذت ببرید سوالی داشتید در کامنت ها بپرسید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید