ویرگول
ورودثبت نام
didi
didi
خواندن ۳ دقیقه·۱۰ ماه پیش

نوید شیخه پور متخصص گرافیک و کارشناس طراحی سایت و..

با سلام خدمت تمامی دوستان و عزیزان که همین حالا دارن این مطلب رو میخوانند و خیلی هم خوشحالم که به وبلاگ من مراجعه فرمودید لطفا تا اخر با من همراه باشید.

من شیخه پور هستم متخصص کار های گرافیکی و کارشناس طراحی سایت و سیو اگر که بخواهم بیشتر راجع به خودم توضیح بدم خدمتتون ... من یک فرد عدی مثل خود شما بودم و هستم و یه بچه از یه خانواده میان رده و واقعا الان در جایگاهی که قرار دارم رو همیشه به خداوند مدیونم چون پیشرفت های فوق العاده قدرت مندی رو در خودم میبینم و خواهم دید.

این منم منی که از بچگی یعنی سن 7 سال واقعا علاقه فوف العاده و به شدتی به کامپیوتر و موبایل و ... داشتم البته میتوان یک چیز کاملا طبیعی باشد و همه افراد داخل این سنین به اینا علاقه مند هستند اما علاقه من چیزی فراتر از اینا بود.

منه شیخه پور در سن 10 الی 11 سالگی شروع کردم به یادگیری مطالب برنامه نویسی و کار های گرافیکی و ...

شاید یک اتفاق غیر قابل باور باشه ولی خوب علاقه به شدت منه شیخه پور را کشید به سمت لپتاپ و بعد یه مدت که از بازی کردن با رایانه و ... کلافه شدم ناخوداگاه یه حسی به من دست میداد که هی میگفت هیی شیخه پور برو سمت یه کار خوب یه دوره برو ببین یه چیزی یاد بگیر فردا برای خودت یه مردی بشی یه علمی داشته باشی و بتونی ازش به یه چی برسی و ...

شاید یک اتفاق واقعا قابل تمسخر باشه ولی خوب این حس و احساسی بود که از بچگی تا به حالا در من رویت بود من اون زمان در سن 12 سالگی کم کم داشتم شروع میکردم ولی خوب متاسفانه چیز زیاد خاص و تخصصیی رو نتونستم یاد بگیرم چون واقعا مغزم اماده دریافت چنین اطلاعاتی نبود.

شیخه پور در چه سنی حرفه ای شروع به یادگیری کرد ؟

من در سن 15 سالگی به صورت فوق العاده حرفه ای و با شور و اشتیاق داشتم از هر طرفی دوره و اموزش و .... رو مشاهده میکردم و هر روز چیز های جدیدی یاد میگرفتم و ازشون یادداشت برداری میکردم من واقعا داخل این سن روز های به شدت دشوار و سختی رو پشت سر گذاشتم و روزانه حدود 12 ساعت کار میکردم ولی خوب شیخه پوری که این همه زحمت کشید در نهایت به مکان و خواسته خودش هم رسید و الان یک متخصص گرافیکی و کارشناس سیو هستش.

پس تویی که الان داری این وبلاگ رو میخونی تو هم میتونی همین حالا شروع کنی و یه چی ازت بسازم که 4 تا شیخه پور هم بهت حسادت ببرند و یه طوری باهات کار کنم که فردا حتی خودمم با پیشرفتت حسادت کنم و حالشو ببرم

پس همیشه اینو یادت باشه هیچوقت برای تلاش کردن دیر نیست همین حالا بیا و به پیج من سر بزن و با من تماس بگیر تا یه مشاوره مشتی بریم و اگه حال کردی بریم که تو هم فردا پس فردا مثل خودم بترکونی رفیق


به پیج من اقای شیخه پور متخصص گرافیک و کارشناس سیو در اینستاگرام و تلگرام به ایدی :

{studiio_graphic}

مراجعه بفرمایید

طراحی سایتکارشناس سئوطراح گرافیکمتخصص سئوبرنامه نویس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید