ویرگول
ورودثبت نام
زهرا نیکوئی
زهرا نیکوئی
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

اگه جزء افرادی هستین که از لکه تعریق زیاد روی لباس ها تون خسته شدید، این پست رو از دست ندید


خسته شدید از لکه عرق روی لباس تون
خسته شدید از لکه عرق روی لباس تون

اگه جزء افرادی هستین که از لکه تعریق زیاد روی لباس ها تون خسته شدید، این پست رو از دست ندید و بهتون مژده میدم که این طرح یه نیم تنه معمولی نیست.
احتمالا کمتر کسی هست که لکه عرق زیربغل لباس اذیتش نکرده باشه، و در مواقعی باعث شرمندگیش نشده باشه. حالا اگه جزو افرادی باشین که تعریق تون بیشتر باشه،  مشکلی هست که بیشتر باهاش درگیر هستین.
مدتی پیش یکی از دوستان که این مشکل رو داشت، مطرح کرد که اگه می تونم یه کاری کنم.
بفکر طراحی یه نیم تنه افتادم  که، علاوه بر زیبایی خاصیت ضد تعریق بودن، کار کرد گیرندگی سینه ها رو هم داشته باشه و فرد بی نیاز از پوشیدن سوتین بشه، موارد زیادی رو بررسی کردم چند نمونه رو آماده کردم و رفع ایراد شد و در نهایت این که می ببینید شد.

نیمتنه ضدتعریق زنانه
نیمتنه ضدتعریق زنانه


جالب اینکه دوستانی که استفاده کردن، چند تا دیگه هم برای کاربرد مستمرشون سفارش دادن و به دوستان خودشونم پیشنهاد دادن، سفارشات فراتر از انتظار من شد و منم خوشحالم از اینکه تونستم با طراحی این نیم تنه مشکل دوستان رو برطرف کنم.

یکی دیگه از محصولاتی که طراحی و تولید کردم پد سینه شیردهی هست که اونم راه حل مشکل جلوگیری از نشتی و نفوذ شیر مادران به لباسهای رویی شد که در پست قبلی در ویرگول توضیحات کامل رو دادم.😊



زنانهضد تعریقلباس زیرلباسورزشی
زهرا نیکوئی طراح لباس و مدرس دانشگاه.درنتیجه سالها تجربه و ترکیب هنر ومعلمی آموختم مهربانی مهمترین اصل انسانیت و زندگی ست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید