ویرگول
ورودثبت نام
زهرا نیکوئی
زهرا نیکوئی
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

سرویس همراهی در خرید پوشاک و پارچه

یه کاری که بیشتر هم بین خانم رایج هست، چون بیشتر خرید می کنن؛ همواره دنبال این هستن که یک نفر همراشون باشه و تو خرید باهاشون همفکری کنه.من سالیان سال در این زمینه در حال همراهی کردن و مشاوره دادن بودم و هستم، دوستم از اونور کشور میخواد پارچه یا لباس بگیره عکسش رو می فرسته و می پرسه نظرت چیه؟ قیمتش چطوره؟ جنس و کیفیتش چجوره؟
خواهرم میره سفر، مدام زنگ میزنه و می پرسه. همکارم میخواد بره بازار برای خرید پارچه ازم خواهش میکنه همراهیش کنم، مشتری ها تماس می گیرن و من با نشون دادن پارچه ها بصورت آنلاین پیگیر طرح های مختلف پارچه تو فروشگاههای آنلاین و مغازه ها میشم و در نهایت با هماهنگی، نتیجه دلخواه بوجود میاد. با خودم فکر کردم این مشکل خیلی ها هست و من می تونم به سایر مردم هم، همفکری و مشورت بدم، با سرویس همراهی در خرید پوشاک و پارچه بصورت آنلاین این کار رو شروع کردم.

همراهی در خرید پوشاک و پارچه با شما

  • من به شما کمک می‌کنم تا خریدهای آنلاینت رو با اطمینان بیشتری انجام بدی.
  • با بررسی دقیق کیفیت و قیمت پوشاک، به شما در پیدا کردن مورد با بهترین نسبت کیفیت-قیمت کمک می کنم.
  • با توجه به سلیقه و اندازه شما، به شما پیشنهادهایی درباره مناسب ترین انتخاب ها ارائه می کنم.


https://www.aparat.com/v/dnr11u3

با شما همراهی می‌کنم برای:

  • انتخاب پارچه
    بررسی کیفیت دوخت
    سنجش قیمت بر اساس متریال به کار رفته
    انتخاب الگو و مدل

روش انجام کار

از طریق سایت برانیترز با من تماس بگیر تا یه وقت مناسب رو با هم هماهنگ می کنیم.

در ادامه به صورت آنلاین در قالب چت یا تماس تصویری دنبال نیاز شما می گردیم و من با شما همراهی در خصوص کیفیت کار، قیمت و استایل لباس همراهی می کنم.

ارزش اصلی این کار در همراهی من با شماست. البته اگر خواستی می تونم به نیابت از شما هم این کار رو انجام بدم و آخر سر فقط نتیجه کار رو به شما پیشنهاد بدم.

پس از طریق سایت braniters من تماس بگیر.

لینک آپارات: https://www.aparat.com/v/dnr11u3


سرویس همراهی خریدهمراهی خرید پوشاکخرید آنلاینخرید پارچهخرید اینترنتی
زهرا نیکوئی طراح لباس و مدرس دانشگاه.درنتیجه سالها تجربه و ترکیب هنر ومعلمی آموختم مهربانی مهمترین اصل انسانیت و زندگی ست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید