ویرگول
ورودثبت نام
زهرا نیکوئی
زهرا نیکوئی
خواندن ۱ دقیقه·۴ روز پیش

طراحی و دوخت سفارشی سوتین مناسب سینه های کوچک و زیر سینه بزرگ زیر سینه بزرگ

سوتین سفارشی مشتری
سوتین سفارشی مشتری


یه روز صبح که تو دفتر کار برانیترز، braniters مشغول بودم، موبایلم زنگ خورد وقتی جواب دادم خانمی ازم پرسید شما طراحی و دوخت غیر حضوری هم دارید؟ گفتم عزیزم جای درستی تماس گرفتید این کار خودم هست و بفرمایید در خدمتم. گفت که مشکل تهیه ی سوتین سایز مناسبش رو داره و اینطوریه که سینه ها کوچک هست و زیر سینه بزرگتر. وقتی اینو گفت دیگه فهمیدم مشکلش چی هست و داستان از چه قراره.


معمولا سایز و اندازه سوتین های موجود در بازار و سری دوزی شده مانند اغلب لباس ها و تن پوش های دیگه طبق جداول سایز بندی هست؛ اما اندازه های سایز بندی فقط شامل تعدادی از افراد میشه و معمولا تعداد زیادی از افراد مشکلات اینچنینی و مشابه دارن که حل مشکل وظیفه ی من و امثال من هست.


طی سئوال و جواب هایی که داشتیم، ازش خواستم اندازهاش رو برام بفرسته ودست به کار طراحی الگو مطابق اندازه و مدل شدم. انتخاب پارچه ای صددرصد پنبه ای از مزایای یه سوتین راحت و روزمره هست، که بعد از چند بار شستشو پرز پرز نشه. بعد از کنترل الگو، کار برش و دوخت هم با دقت انجام شد که نتیجه رو تو تصاویر می بینید.

شما هم اگه مشکل مشابه یا مدل خاصی رو در نظر دارید با من از طریق سایت braniters و یا شماره تماس بگیرید.



طراحی دوختسوتین سفارشیدوخت سوتینسوتین اسفنجیسینه کوچک
زهرا نیکوئی طراح لباس و مدرس دانشگاه.درنتیجه سالها تجربه و ترکیب هنر ومعلمی آموختم مهربانی مهمترین اصل انسانیت و زندگی ست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید