ویرگول
ورودثبت نام
مهران
مهران
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تماس فرت(کارشناس تلویزیونی)

به نام جان جانان سیاره

قربان چند روزی است که به قرنطینه رفته ایم تا اوضاع کرونا کمی بهتر شود.دیشب که مشغول استراحت بودم کمی احساس گلو درد داشتم که با سرفه های خشک همراه بود.از این رو به قول زمینی ها موهای بدنم ریخت که ترسیدم نکند کرونا باشد.برای همین سرچ کردم و با فردی که ادعا می کرد در زمینه طب سنتی مهارت دارد آشنا شدم که پیشنهاد داده بود گرمیجات بخورم.قربان چشمتان روز بد نبیند به حدی رسیده بودم که مدام یاد همسرم می کردم و دلم برایش تنگ شده بود.نمیدانم چرا وقتی زنجبیل ها را می خوردم دلم می خواست او هم اینجا می بود.بعد از خوردن گرمیجات احساس بدتری بهم دست داد و سراغ نسخه دیگری رفتم که چون گل بنفشه نداشتم بیخیال آن شدم.ترجیح دادم کمی استراحت کنم.در حین استراحت تلوزیون را روشن کردم و زنی را دیدم که دور بازوی آرنولد را به ارث برده بود و توصیه می کرد مردم قناعت کنند و گوشت مرغ نخورند.آجیل نخورند.موز نخورند.در این لحظه با شغلی آشنا شدم به نام کارشناس تلوزیونی.برای این شغل نیازی نیست مدرک تحصیلی خاصی داشته باشید یا محتوای ارزشمندی برای ارائه تهیه کنید.فقط کافیست گوش به زنگ بنشینید تا صدایتان کنند.بستگی به شرایط می تواند محتوا تغییر کند.مثلا اگر مرغ گران شده باشد باید از عوارض مصرف مرغ صحبت کنند.یا اگر آجیل گران شده باشد از مضرات آجیل بگویند و ادعا کنند خودشان جلوی مهمون آجیل نمی گذارند.این کارشناسان در این اواخر که چیزی نمانده از سر سفره مردم حذف شود با کلمه ای به اسم قناعت پیش می روند که کلا چیزی نخورید و قناعت کنید.البته فقط در زمینه های خوراکی فعالیت ندارند و مثلا با افزایش هزینه سفر نوع جدیدی از گردشگری را اختراع کردند که در خانه انجام می گیرد.مثلا سفر از اتاق به پذیرایی.یا از پذیرایی به آشپزخانه.یا در شرایط خوب اقتصادی تشویق به فرزندآوری می کنند و در شرایط رکود شعار می دهند فرزند کمتر زندگی بهتر.بدبخت آن پدری که در شرایط خوب اقتصادی سفارش داده و در شرایط رکود تحویل گرفته است.در کل این شغل عجیب است و نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.قربان دیگر کشش تایپ کردن را ندارم و میخواهم بخوابم.بلکه در خواب واکسن به ایران بیاید و همه واکسینه بشویم.تماس فرت.

کمدیگزارش فضاییطنز تلخکمدی سیاه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید