ویرگول
ورودثبت نام
مهران
مهران
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تماس فرت قسمت یک

به نام خدا

قسمت اول

از تیم تحقیقاتی زمین به سناتور زرگ

قربان بعد از تصمیم گیری شما مبنی بر تحقیقات میدانی در کشور ایران انتظار نداشتم من را انتخاب کنید.تا کنون هیچ آدم فضایی در این منطقه جغرافیایی از سیاره ما برای تحقیق نیامده بود و من افتخار این عنوان را دارم.من با افتخار از امروز گزارش های جامعی را برای شما ارسال میکنم و قصد دارم در اولین گزارش لحظه فرود را توضیح دهم.در خیابانی شلوغ فرود آمدم که به محض فرود دیدم عده ی زیادی مشغول بازی دزد و پلیس هستند.این بازی در کشور های دیگر هم دیده شده است ولی تفاوت هایی با چیزی که دیده بودیم داشت که بزرگسالان مشغول بازی بودند و پلیس ها هم لباس واقعی پلیس به تن داشتند و دزد ها با وضع نامناسب تلو تلو می خوردند و در حین دویدن بسته های کوچکی از جیب و جوراب و داخل شلوارشان در می آوردند و به بیرون پرت می کردند.قربان ایران باید کشور شادی باشد که کودک درون بزرگسالان همچنان زنده است و شیطنت می کند.من هم برای شروع تحقیقات یکی از این بسته ها را برداشتم و خوردم.قربان زهر ماری بود اما نمیدانم چطور تا سیاره مان آمدم و برگشتم.بعد از پرس و جو با اصطلاح به فضا رفتن اشنا شدم که علی رغم بررسی های ما انسان ها می توانند با خوردن آن به فضا بیایند.اسم این خیابانی که در آن فرود آمدم نام یکی از شاعران پر آوازه ایرانی بود که احساس میکنم برای شروع ماموریت تجربه سختی بود.قربان شرمنده اکنون حال خوبی ندارم و به سختی گزارش را مینویسم.شاید به دلیل تغییر آب و هوایم است شاید هم به دلیل مصرف آن زهرماری.یکی از دزدهایی که از دست پلیس فرار کره بود بعد از دیدن حالم به من توصیه کرد چای نبات بخورم.نمیدانم این چه نوشیدنی هست اما در همان خیابان مغازه هایی بود که در آنجا هوا مه آلود بود و چای نبات فروخته می شد.قربان اجازه دهید گزارش امشب کوتاه باشد چون حالم خوش نیست.تا گزارش بعد خدانگهدار ساقی.ببخشید نمیدانم از کجا این کلمه آمد.شاید در همان خیابان شنیدم.تا گزارش بعد بدرود.تماس فرت.

کمدیطنزخندهادم فضاییطنز تلخ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید