ویرگول
ورودثبت نام
al.rahmati
al.rahmati
خواندن ۳ دقیقه·۸ ماه پیش

داستان من و سایت گلدیکا برای خرید طلای آب شده

چند وقت بود دنبال این بودم که تجربه مو درباره سایت خرید و فروش طلای آب شده آنلاین گلدیکا بنویسم .
چند وقت پیش بود که دنبال یک سایت معتبر برای سرمایه گذاری در طلای آب شده بودم .حالا شاید از من بپرسید اقا طلای آب شده دیگه چیه ؟ از کجا باید طلای آب شده خرید؟ اصلا معتبره یا معتبر نیست ؟
اول میخوام چندتا توضیح در مورد این مطلب بنویسم که چجوری ممکنه با پول اندک هم طلا پس انداز کرد ؟

نکات مختلف پس انداز طلای آب شده حتی با 100 هزار تومن :
چندتا راه حل به ذهنم رسید که برای اینکه تشخیص بدم بهترین حالت سرمایه گذاری و پس انداز طلا چجوریه ؟
1- باید پس انداز طلایی مون جوری باشه که حتی بشه با پول و مبلغ اندک هم سرمایه گذاری کرد
2-به قیمت اصل تابلو به طلا پول پرداخت کنم یعنی پول مالیات و اجرت و کارمزد الکی ندم
خیلی ها بهم پیشنهاد دادند که اقا چرا توی بورس با مبلغ اندک سرمایه گذاری انجام نمیدی؟!
واقعیت اصلا به بورس و بازار سرمایه ایران علاقه ای ندارم بخاطر شرایطی که خودتون بهتر میدونید .
در ادامه هم چندتا پیشنهاد اومدکه با خودم گفتم بهتره هر کدوم رو جداگونه نظرمو اعلام کنم
سرمایه گذاری در بازار کریپتو
بازار ارز دیجیتال بسیار بسیار پر ریسک هستش و من هم واقعیت خیلی به دنبال ترید کردن نیستم و چون علاقه زیادی هم ندارم اصلا سمتش نرفتم و نمیرم
سرمایه گذاری در طلای آب شده
من از همون ابتدای دوران دانشگاه با سرمایه گذاری در طلا از طریق یکی از دوستام آشنا شدم که اصالتا یزدی بودند و تو کار طلا بودند و همیشه بهم پیشنهاد میکرد آقا هر طور شده سعی کن پول های خردتو به طلای آب شده تبدیل کنی چون از تورم عقب نمیمونی و باعث رشد پولت میشه .اون موقع یه سایت معرفی کرد به اسم گلدیکا که یک سامانه معاملات آنلاین طلای آب شده بود و میتونستی با ۱۰۰ هزار تومن هم طلا پس انداز کنی شاید بپرسی چطوری ؟ در ادامه به معرفی گلدیکا و ویژگی هاش میپردازم.

سامانه معاملات آنلاین طلای آب شده(گلدیکا)
1-خرید طلای آب شده حتی با ۱۰۰ هزار تومن
اولین مورد که همیشه به ذهنم میرسه در مورد گلدیکا اینکه شما با حتی ۱۰۰ هزار تومن هم میتونی طلای آب شده و بدون اجرت و مالیات خرید کنی یعنی دگ نیازی نیست پول کارمزد و اجرت و ... رو پرداخت کنی .
2-معاملات و خرید و فروش 24 ساعته
در هر لحظه از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل هم شما میتونید طلای آب شده رو خرید و فروش کنید و برداشت بزنید به حساب شخصی تون یعنی بلافاصله بعد از درخواست برداشت ریال پول تو حسابتونه !
3- امینت و نگه داری
خیلی از افراد دغدغه نگه داری طلا رو دارند که بنظرم به جا هم هست. شما تو سامانه گلدیکا میتونید طلای آب شده خرید بزنید و همونجا هم نگه داری کنید یعنی اصلا دست نزنید و داخل کیف پول طلاتون باشه ولی خودشون شرایط تحویل رو هم فراهم کردند و کاربران باید از یک روز قبلش باهاشون هماهنگ کنند و حضوری با فاکتور و شناسنامه رسمی تحویل بگیرند. دفترشون هم داخل دانشگاه صنعتی شریف هست.
بحث اعتماد بود که اقا چجوری من به این سامانه آنلاین اعتماد کنم ؟
اعتماد به گلدیکا ؟
چندتا فاکتور بنظرم اومد که جا داره ازش یاد کنم :
1.اتحادیه طلا و جواهر تهران
2.اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی
3.زیر نظر پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف تهران
4.نظام صنفی و رایانه ای تهران

اینم از داستان من و سایت گلدیکا که دمشون گرم هروقت پول دستم میاد بالافاصله تبدیل به طلا میکنم و دیگه دغدغه بازار رفتن و وقت تلف کردن و پیداکردن طلا فروشی مطمئن و تازه اونم خرید با مبالغ بالای ۵۰ میلیون رو ندارم و با هرمبلغی میتونم خرید بزنم دمشون گرم!


طلای آب شدهگلدیکاسامانه گلدیکاسرمایه گذاری در طلای آب شدهطلای آب
عاشق تکنولوژی و سرمایه گذاری یه تریدر واقعی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید