ویرگول
ورودثبت نام
آیدا
آیدا
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

محله‌‌ی من

زادگاه هر کسی نشان محل زندگی او است، و هر کسی به او افتخار می‌کند. ما ایرانی هستیم و هر ایرانی غیوری به کشور و وطن خود افتخار می‌‌‌‌‌‌کند. اما این ایران عزیزمان دارای شهر و روستا‌های زیادی است که محله سیزده آبان زیر مجموعه آن را تشکیل می‌دهند.

شهر و روستا هایی که هر زبان و لحجه خاص خود را دارد به عنوان مثال: کرد، لر، عرب، ترک، بلوچ، گیلک، تالش در کنار هم و با هم زیر سقف بزرگ آسمان و کشور عزیزمان ایران با صلح و دوستی و اتحاد زندگی می‌کنند. هر کدام از این مناطق با گویش و زبان خودشان محل زندگی بسیاری از بزرگان ایرانی بوده است و خواهد بود.

من به عنوان یکی از اهالی محله سیزده آبان سعی دارم علاوه بر آشنایی کشورم، محل زندگی اصلی خودم را که در آن بدنیا آمده‌ام و زندگی می‌کنم، به طور خلاصه برای شما شرح کنم.من در استان تهران محله سیزده آبان شهر‌ری به دنیا آمده‌ام. محله من دارای اساتید شایسته احمد کعبیان پور «کارشناس پیشکسوت فوتبال» علی رضا دبیر «کشتی گیر پیشکسوت» رضا بنفشه خواه «بازیگر» دانیال حکیمی «بازیگر» آقای رمضان زاده «رئیس دفتر رئیس جمهور» و... است

محله سیزده آبان یک محله پر رفت و آمد است که همیشه مردم در حال عبور و مروارند.

این محله دارای 12 تا مرکز درمانی، 10 تا بوستان، 10 تا مدرسه، 9 تا مسجد، 8 تا مرکز اداری، 4 تا آموزشگاه، 4 تا مرکز فرهنگی است

محل زندگی هر کس برای او قابل ستایش و افتخار است و همیشه خود را متعلق به آنجا می‌داند حتی اگر فرسنگ ها از آن دور باشد وطن و محله را همیشه زادگاه خود و محل زندگی خود می‌داند.

محله سیزده آبان
محله سیزده آبان


محله سیزده آبان
محله سیزده آبان


محله سیزده آبان
محله سیزده آبان


محله سیزده آبانسیزده آبان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید