ویرگول
ورودثبت نام
کیمیا خاتون(شاید یه آدم)
کیمیا خاتون(شاید یه آدم)
خواندن ۲ دقیقه·۳ روز پیش

چالش بیو «BABA YAGA»

:)
:)



سلاااااااااام😉

۱_پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: پادکست
۲_اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم:

اخلاق خوب
۳_اگه یه رایحه بودم:


بوی شکوفه های یاس
۴_اگه یه شیء بودم:

قلم :)



۵_اگه یه رنگ بودم:

قطعا بنفش!



۶_اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم:

پرواز کردن



۷_اگه یه ژانر بودم:

عاشقانه

😍😍
😍😍



۸_اگه یه نوع قهوه بودم:

شیر قهوه‌ی شیرین شده

😌😌
😌😌




۹_اگه یه شعر بودم:

شعر خودم ؛

خوشا آن شرابی که به شادی، ما بنوشیم/ورنه روز اندوه از پیاله غم بنوشیم /در عالم هجران شراب چون زهر ماند/ساقی!آن شرابی آر که از عشق بنوشیم




۱۱_اگه یه مکان بودم:

لوازم التحریری ،یا شاید یه پیاده روی برفی با چراغ‌هایی که بدنه‌شون بنفشه!«عکسشو پیدا نکردم :( »
۱۲_اگه یه چیز تو طبیعت بودم:

برف درشت (من عاشق برفم!...)



۱۳_از چی متنفرم:

انسانیت به خرج ندادن(شامل هر گونه بد اخلاقی ،دروغ،بی عدالتی،بی وجدانی و...)
۱۴_چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم:

اینکه به تازگی فهمیدم چجوری از همه ی اجزای زیبای زندگیم و خلقت لذت ببرم!

این کار واقعا باحاله...
این کار واقعا باحاله...


۱۵_چی منو از غمگین بودن نجات میده:

نوشتن و صحبت درباره‌ی فرا عرفان(فرا عرفان اسمیه که من برای نسبت به دنیا و خدا و زندگی و اینجور چیزا ست:) )
۱۶_طولانی ترین زمانی که رو یه آهنگ قفلی بودم:

از سه سال پیش تا حالا روی موسیقی بی کلام Experience (این موسیقی فوق‌العاده است!)
۱۷_کاراکتر فیلم یا سریال مورد علاقم:

شرلوک هلمز توی سریال« Sherlock »

رضا(با بازی مرحوم خسرو شکیبایی) توی «خانه‌ی سبز»

راپونزل توی انیمیشن «Tangled»

از پنج سالگی دارم می بینمش!
از پنج سالگی دارم می بینمش!


جین آستن توی سینمایی« Becoming Jane »

۱۸_چیزایی که دوستشون دارم:

وقت گذروندن با خانواده و دختر خاله‌ام، رقصیدن،سرگرم کردن بچه های کوچیک،نوشتن،فیلم دیدن،شیرینی خوردن،خرید،فرا عرفان،پختن غذاهای من درآوردی🤭
۱۹_چی خیلی خوشحالم میکنه:

کادو =)))،کافه،عشق، لذت بردن از زندگی.

برای تولدم کادوهای زیادی می خوام 🤩🤩
برای تولدم کادوهای زیادی می خوام 🤩🤩



۲۰_تو چه کاری استعداد دارم: نوشتن،سرودن شعر،مهربونی و خوش اخلاقی،آروم کردن بچه های گریون،مزه پروندن،صداپیشگی،رقصیدن،فرا عرفان،سازِ مخالف زدن با نصف جمع!😂 ، نقاشی و مدیریت، و امیدوارم که اینم بهش اضافه بشه: گرفتن کامنت و لایک از تویی که داری پست رو می خونی :)

شیرینییییییی =)
شیرینییییییی =)
پیشیییییی هم خیلی دوست دارم...
پیشیییییی هم خیلی دوست دارم...


ممنون بابت وقت و نگاه قشنگتون...

فرا عرفانچالش هفتهموسیقی بی کلام
وجود مرا حسی به نام «شادی» فراگرفته است...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید