ویرگول
ورودثبت نام
امیر مهدی غلامی
امیر مهدی غلامی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

حسین ستوده

حسین ستوده متولد 22 مرداد 1369 در تهران.

قسمتی از مصاحبه با خبرگزاری تسنیم

مداحی را از کجا و در چه سالی شروع کردید؟
9 یا 10 سالم بود که به همراه بچه‌های محله‌، با چادر مادرم که پدر بزرگم از کربلا برایش آورده بود، تکیه زدیم. بعد که کارها تمام شد، گفتند: کی بخونه؟. گفتم: من می‌خوانم.  آرزویم این بود که در مسجد محل بخوانم. شب ششم محرم بود که به همراه برادر بزرگم  به مسجد رفتم و به آرزوی قلبی‌ام رسیدم. از همان لحظه، به‌طور رسمی وارد عرصه مداحی شدم. پدر و مادرم مشوق من برای ورود به این عرصه بودند.

مادرم گلویم را می‌بوسد

آیا پیشینه خانوادگی مهمترین اهرم برای ورودتان به وادی مداحی بود یا عوامل دیگری نیز در این قضیه تاثیرگذار بودند؟
مادرم قاری قرآن است. او همیشه مرا دعا می‌کند. هر وقت می‌خواهم به جلسه بروم، خودم اصرار می‌کنم که مرا دعا کند. هر وقت می‌خواستم به روضه بروم، مادرم گلویم را می‌بوسید و می‌گفت: "برو خدا پشت و پناهت. ان‌شالله امام حسین(ع) کمکت کند تا بتوانی برایش خوب نوکری کنی". به نظرم پدر و مادرم بیشترین نقش را برای ورودم به مداحی داشتند.


جلسات هفتگی کربلایی حسین ستوده شب های جمعه ساعت 21 در هیئت زوارالبقیع تهران برگزار میشود.


آثار برجسته کربلایی حسین ستوده :

نوحه باز نم بارون

نوحه آخر میرم یه روز واسه زندگی کربلا

نوحه من اهل کربلام

نوحه محشر رقیه

نوحه بنی هاشم همه زیبا

نوحه عالم پی چشماشه

نوحه خوب خوبان

نوحه تو اون اغوش گرمی

نوحه میشه برگردم اقا

نوحه ای والا مقام یا ام البنین

نوحه رهام نکن


صفحات مجازی کربلایی حسین ستوده :

کانال تلگرام : https://t.me/hoseinsotude

پیج اینستاگرام : https://www.instagram.com/hosein.sotoodeh/

حسین ستودهکربلایی حسین ستودهستوده حسینمداح کربلایی حسین ستوده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید