ویرگول
ورودثبت نام
AmirHs
AmirHs
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

معرفی بهترین نمایشگر های ویدئویی برای بازی در ps5 و کامپیوتر

ویدیو پرژکتور های مناسب بازی، ابزار هایی هستند که با استفاده از آن می توانید لذت بازی کردن را 2 برابر کنید. اما یک ویدئو پرژکتور مناسب چه ویژگی و قابلیت هایی دارد؟ آیا بهتر نیست در باره قیمت، کیفیت و طول عمر این ابزار ها اطلاعات لازمی را کسب کنید؟

در مقاله بهترین ویدیو پرژکتور های مناسب بازی ( گیمینگ) بصورت کامل به بررسی چندین مدل کاربردی با قیمت مناسب و اقتصادی پرداخته ایم که خلاصه ای از آن را در این مقاله از وبسایت ویرگول با هم بررسی می کنیم.

نمایشگر های ویدئویی جدید برای بازی
نمایشگر های ویدئویی جدید برای بازی


1-ویدئو پرژکتور viewsonic X10-4K

این نمایشگر ویدئویی مناسب بازی، با یک صفحه نمایشگر 120 اینچی و وزن سبک قابلیت نصب و حمل آسان را برای گیمر ها فراهم می کند و وضوح تصویر و رزولوشن بالایی دارد. که متشکل از پورت های متعددی از جمله: یو اس بی، HDMI و ... می باشد.


2-نمایشگر ویدئویی px701-4K ViewSonic

این نمایشگر از قابلیت hdr و hlg پشتیبانی کرده و بدون هیچ تاخیری در پشتیبانی صدای بازی فعالیت می کند.

همچنین وضوح تصویر و کیفیت بسیار بالایی را به گیمر ها ارائه می دهد و با بلندگوی حرفه ای و قابلیت اتصال به pc و لپ تاپ های متعدد، یکی از بهترین ویدئو پرژکتور ها به حساب می آید.

3- ویدئو پرژکتور bnq x1300i

یکی دیگر از پر طرفدار ترین نمایشگر های ویدئویی مناسب بازی می باشد که برای Play Station5 و Xbox بسیار رایج می باشد و تصاویر را با کیفیت 4k نمایش می دهد.

طول عمرنمایشگر‌های ویدئوییویدئو پرژکتوربازیلرن دوتا
امیر هستم علاقه مند به بازی های آنلاین و استراتژیک، قصد دارم تا بازی هایی که خودم توشون وارد هستم رو براتون آموزشش رو درج کنم. https://learndota.ir/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید