ویرگول
ورودثبت نام
تحلیلگر
تحلیلگر
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بازاریابان بهشت و جهنم

اقا ما ی خونه جدید خریدیم

صفر، کلید نخورده

رفتیم واسش یک‌پکیج رادیاتور بخریم

دیدیم چند کارخانه سازنده پکیج هست

هر کدوم تو شهر ما یک نمایندگی پخش دارند

هر کدوم هم چند تا نصاب دارن

پیش هر کدوم هم میری میگن فقط با خرید پکیج ما خونتون گرم میشه مثل بهشت

من خودم کمی ادم فنی هستم

میدونم که تکنولوژی پکیج ها همشون یکیه

یعنی

اولا آب رو گرم میکنه

ثانیا تو ی مدار بسته اونو میچرخونه

بقیه چیزها جنگولک بازیه

با خودم گفتم خوب پس

چرا این همه تنوع

چرا این همه تبلیغات

حالا ی موضوع دیگه

شنیدید اکثر مواد شوینده موجود تو بازار ایران تولید یک کارخانست و خودش تو رسانه ها جنگ زرگری راه انداخته تا فروشش بره بالا

و هر کدوم بیشتر بفروشه همش میره تو جیب یک نفر؟

خوب حالا برگردیم به بحث اصلیمون

خدا ی بهشت داره

رفته چند نفر و استخدام کرده ( محمد، عیسی، موسی و ...)

هر کدوم رفتند ی برند ثبت کردند ( اسلام مسیحیت، یهود و ...)

واسه هر کدوم ی کاتولوگ منتشر کرده ( کتاب آسمانی)

هر کدوم تو هر شهری ی دفتر نمایندگی زدند ( مسجد، کلیسا، کنیسه و ...)

هر کدوم ی تعداد نمایندگی پخش مویرگی (آخوند و پدر مقدس ? و ... ) دارند

و علاوه بر تبلیغ

خدمات پس از فروش (عقد و نماز میت و ... ?) دارند

حالا ما خر ها ( بلا نصبت هم ندارررره) فک میکنیم این پکیج از اون پکیج بهتره

و تعصب داریم روش

و خر تر از ما

اونایی هستد که وقتی اون بازاریاب مویرگی رو میبینند

میگن حاج آقا تف کن تو لیوان چایی ما، ما بخوریم.

خدایا کمی تفکر


دیناسلاممسیحیتیهودیتتعصب مذهبی
تراوشات یک ذهن پر از آشوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید