ویرگول
ورودثبت نام
حامد رسولی
حامد رسولی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

عاشق خداباش تا معشوق خلق شوی


اطلاعیه‌هااطلاعیه‌هادانش آموزانی که با شیطنت به هر طرف می رفتن رو به سمت ماشین راهی کردیم.
هنوز غرق در ماسه ها بودم، اولین بار نبود که قدم به خاک گذاشته بودم و طبق امر ایه" فاخلع نعلیک" کفش از پای کنده بودم.
چادرم با این ماسه انس گرفته بود ولی به راحتی از هم جدا می شدن حتی ذره ای از آن را روی خودش نگه نمی داشت.
برعکس دل، که از انجا کنده نمی شد.
با صدای مسئول اونجا به خودم اومدم، برگشتم پشت سرم رو نگاه کردم اما کسی نبود، محو تابلو شدم عاشق خداباش تا معشوق خلق شوی .
راوی کاروان به همون نزدیکی اشاره کرد، نهالی بود که به سختی خودش رو نگه داشته بود.
به تازگی اینجا شهیدی تفحص شده و جایش نهال کاشتن.
باعجله خواستم عکس بگیرم اما....

ادامه داستان رو در وبلاگ محبین الشهدا با عنوان عاشق خداباش تا معشوق خلق شوی دنبال کنید...

شهدای دفاع مقدسراهیان نورشهید گمناممحبین الشهدا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید