ویرگول
ورودثبت نام
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
خواندن ۱ دقیقه·۲۲ روز پیش

آراد برندینگ مدرسه تجارت یا دروغ و کلاهبرداری

آراد برندینگ مدرسه تجارت راه اندازی کرده و ادعای آراد مباحث خیرخواهانه است که هدف ما خیر رسانی است اما جالب است بدانید که هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد و مباحث خیرخواهانه را فرمواش کنید و مثل ما این مباحث را باور نکنید دو سال دروغ و رویا به جای تجارت به ما فروختند و برایتان توضیح می دهم که شما تصمیم بگیرید صحبت های آنها دروغ است یا کلاهبرداری؟

صحبت های آقای هاشمی در رابطه با آراد برندینگ

آراد برندینگ کلاهبرداری یا تجارت؟
آراد برندینگ کلاهبرداری یا تجارت؟


چندی پیش آقای هاشمی به من زنگ زد و فرمودند که مبلغی را برای شرکت واریز کردند و آراد برندینگ گفته که اگر شما هر وقت خواستید انصراف بدین پول شما را بهتون عودت می دهیم گفتم شاید پولتان را پس بدن اما با بد عهدی و حداقل شش ماه طول می کشه که پولتان را پس بگیرید

امروز دیدم آقای هاشمی مقاله‌ای در ویرگول منتشر کرده اند که هنوز شرکت بزرگ آراد برندینگ و مدرسه تجارت آراد برندینگ پول ایشان را عودت نداده هیچ جای تعجب نداره چون هدف آراد برندینگ چاپیدن سرمایه های مردم است زمان می خرند وقتی سرمایه مردم به واسطه تورم خرد شد آن موقع عودت می دهند خوشبختانه آقای هاشمی زود متوجه شدند و همه مبلغ را واریز نکردند

لینک صحبت های آقای هاشمی 👆👆👆

صحبت های خانم فتاحی در رابطه با کلاهبرداری آراد برندینگ




معترضان آرادبرندینگکلاهبرداری آرادبرندینگمدرسه تجارت آراد برندینگکلاهبرداریآراد برندینگ
عزیزان زارعی هستم دو سال با آراد برندینگ بودم و اینجا برایتان روایت می کنم که کلاهبرداری آراد برندینگ چگونه است؟ چگونه شما را به دام می اندازند و سرمایه شما را نابود می کنند ۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید