ویرگول
ورودثبت نام
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
خواندن ۳ دقیقه·۴ ماه پیش

آراد برندینگ و درآمدی ده برابری | کلاهبرداری آراد برندینگ به شیوه نوین

آراد برندینگ می‌گوید که ما شما را به درآمد ده برابری می‌رسونیم بله درآمد ده برابری برای خودشان است نه برای من و شما اما حقیقت ماجرا چیست چندی پیش خانمی به من زنگ زد و گفت که سرپرست خانوار است و در یک شرکت تولید انواع دسر و ژلاتین کار می کند و این شرکت همکاری مناسبی با آنها دارد و در تامین و ... آن ها را همراهی می کند

می گفت مبلغ ۴۰ میلیون در سال ۱۴۰۰ به آراد برندینگ پرداخت کرده اما دریغ از یک مشتری میگه زنگ زدم و با مشاورم صحبت کردم که من مشتری ندارم و زنگ خور ندارم چیکار کنم؟

راهنمایی مشاور آراد برندینگ

مشاور آراد برندینگ به این خانم گفته برو گوگل مپ و نشان و ... را باز کن شماره تلفن هتل ها و... را بردار و باهاشون تماس بگیر گفت که خیلی ناراحت شدم و گفتم اگه قرار بود اینطوری بازاریابی کنم که نیازی به آراد نداشتم میگه مشاور گفته آخه ۴۰ میلیون چیه که بخوای به مشتری برسی بیا بیشتر هزینه کن

تناقض آشکار در شعار آراد برندینگ

یک تناقض آشکار در شعار آراد برندینگ که می گوید بدون سرمایه تجارت کن یک سخن بی شرمانه و وقیحانه برای خالی کردن جیب شماست چطور می گویید بدون سرمایه تجارت کن بعدش میگی با این ۴۰ میلیون و... به جایی نمی رسید بیشتر هزینه کنید

همین بیشتر هزینه کن با شعار شما در تضاد است

همین بیشتر هزینه کن با شعار شما در تضاد است بیا ۴۰ میلیون بده با شعار شما در تضاد است

مردم حواستان را جمع کنید که اینا به جیب شما رحم نمی کنند افرادی با من تماس می گیرند و گفتن که آراد گفته ۵ میلیون بریز، ۱۲ میلیون بریز و ... آخه عزیزم با ۵ میلیون که پول یک دوچرخه نمیشه چطوری میشه تجارت کرد؟ شما از این شهر به اون شهر بخوای بری ۲ میلیون هزینت میشه؛ دفتر کار می خوای و ... دفتر کار نداشته باشی با مشتری بخوای ملاقات کنی کجا باید ملاقات کرد؟ تو پارک؟ 😃🤔 حداقل ۲۰۰ إلی ۳۰۰ میلیون دفتر کار می خواهید؟

اگر مشتری گفت که می خوام برای اطمینان کارخانه و شرکت تولیدی را ببینم می خوای با چی بری کارخانه را بهش نشون بدی ؟ با موتور؟🤔 با پراید؟ یا با اسنپ؟ بعد مشتری نمیگه این چه تاجریه؟ این که وضعش از من بدتره؟ بعد به شما اعتماد میکنه؟ من میگم نه خودت را بگذار جای مشتری و در دنیای امروز که یه عده گرگند و می خوان یه چیزی ازت بکنن شما باشی اعتماد می کنی؟ 🤔

یه آشنایی تو دفتر پخش مواد غذایی داریم میگه جالبه ما محصول خودمان را گرانتر از جاهای دیگه عرضه می کنیم و مشتری اومده و میگه فلانی قیمتش از شما پایین تره ما هم گفتیم بله خبر داریم شما برو از همون خرید کن میگه بازم از ما خرید می‌کند و نه اون چندتا مشتری دیگه هم هستن همین حرف را می زنند و بعد از خودمان خرید می کنند

بهش گفتم اون قبلش رفته با همون قیمت پایین خرید کرده و بعدش اون یه داستانی سرش درآورده که میگه گرون بخرم اما بی درد سر.

خلاصه تجارت چیزی نیست که با یک سایت آراد و ۴ تا کلیپ بشه بهش رسید اگه اینطوری بود می گفتن رشته بازرگانی در دانشگاه تعطیل برین آراد 😃

اینم شمارم کسی که دو سال با آراد بوده با مدارک، پول من که از بین رفت خدا ازشون نگذره ان شاء الله هر چه زودتر نابود شن.

۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳

آراد برندینگثروتمند شدنکلاهبرداریکلاهبرداری آرادبرندینگکسب درآمد
عزیزان زارعی هستم دو سال با آراد برندینگ بودم و اینجا برایتان روایت می کنم که کلاهبرداری آراد برندینگ چگونه است؟ چگونه شما را به دام می اندازند و سرمایه شما را نابود می کنند ۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید