ویرگول
ورودثبت نام
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
خواندن ۴ دقیقه·۳ ماه پیش

آراد برندینگ چگونه کلاهبرداری می کند؟

امروزه کلاهبرداری ها به شکل های متفاوتی ظهور و بروز پیدا می‌کند مانند کوروش کمانی و سایر روش های کلاهبرداری؛ و هیچکدام از شرکت های کلاهبرداری برداری داد نمی زنند که ما کلاهبرداریم بلکه پوشش جالب و جذاب به شرکتشان می دهند و مبالغ کلان به سلبریتی ها و ... می دهند که این شرکت ها را تبلیغ کنند.

آراد برندینگ متاسفانه یک طرفه عمل می کند و همش می گوید فلانی موفق شد، فلانی تاجر شد، فلانی کشک فروخت و فیلم و سیانس و... اما به شما توضیح نمی دهد او که فروخت محصول مال خودش بود یا تامین کننده کنارش بود یا تامین کنندهِ منصف داشت یا این کسی که داره می فروشه سالها قبل تو بازار استخوان خرد کرده و راه افتاده و حالا که ما نمایشش می دیم و زیر ساخت های کسب و کارش از قبل فراهم بود حالا راحتتر می فروشد.

حالا با بوق چی های رسانه ای و تبلیغاتیش مدام در این طبل می دمد که بیایید تاجر شوید، تجارت شغل انبیاست و ... خب اگر تجارت شغل انبیاست خودت برو تجارت کن مگر تاجرای دیگه داد می زنند نه آقا همه معاملات خودشان را محفوظ نگه می دارند و حتی اجازه نمی دهند مترجم با مشتری آن ها رو به رو شود

اتفاقاً سود آراد برندینگ در این است که داد بزند بیایید تاجر شوید و جالب است شعار می دهند بدون سرمایه تجارت کنید حال آنکه خودشان از مردم مبالغ کلان می گیرند اگر بدون سرمایه می شود تجارت کرد چرا از مردم پول می گیرد البته اگر بفهمند طرف مقابل پول ندارد از یک میلیون و دو میلیون جیبس گذر نخواهند کرد، چرا داد می زنند؟ چون برای پول شما کیسه دوخته اند.

خب افراد زیادی طمع می کنند که بریم تاجر شویم و تجارت کاریست بسیار سخت و طاقت فرسا و استخوان خرد کن و این سیل طمع کار وقتی به آراد سرازیر می شود آراد برندینگ سرمایه دار می شود اما چه بلایی سر این سیل جمعیت طمع‌کار می آید

افرادی شاکی می شوند که پولمان را برگردانید اما آیا پولشان بر می گردد؟ خیر

  1. می گویند ما برای شما سایت طراحی کردیم و کار انجام شده
  2. طبق قراردادی که امضا کردی در بند فلان شما حق شکایت از ما را از خودتان سلب کردین

منم روزی که دیدم دست و پا زدن در این سرابی که آراد برایم رقم زده فایده ندارد زنگ زدم و گفتم پولم را پس بدین گفتن پس نمی دیم گفتم اما خودتان قول دادین که پولم را پس می دهید؛ گفتن پس دادن پول برای کسانی بوده که طرح فلان ما را شروع کرده بودن و شما شامل این طرح نمی شوید.

گفتم نگاه کن خانم به اون رئیس بالات بگو من قرارداد داد شما را امضاء نکردم قرار بود بیام امضاء کنم و این قرارداد را امضا نکردم و همه ویس ها و متن ها را دارم من علیه شما شکایت می کنم که بعد چند روز دیدم در نرم افزار بله برام اقاله نامه فرستادن که این اقاله نامه را امضا کن و پست کن ما پولتو پس می دیم

اما بعد دو سال کارکردن با آراد جز تلف کردن وقت و پوچ شدن و بی ارزش شدن پولم چیزی از اینا دستگیرم نشد خلاصه که خیلی حواستونو جمع کنید

اما بعضاً دوستان به من می گویند که آرادی ها می گویند خیر خواه باش و ما از سر خیر خواهی به شما تجارت را آموزش می دهیم.

اگر آرادی ها خیر خواه هستند ما نمی گوییم همه چیز را رایگان کنید بلکه می گوییم در عوضِ پول ما ده برابر به ما سفته بده که اگر یک زمانی این باغ گل و بلبل و این باغ سیب و گلابی که عکس و فیلماشو به ما نشان دادی یک بیابان و شوره زار پر از خس و خار از کار درآمد ما پولمان تلف نشه و تو هم راست راست به ما نگاه کنی و دوباره بری بوقچی ها را کوک کنی و دوبار وعده باغ سیب و گلابی بدی

یه روز یه خانم بهم زنگ زد و گفت ۴۰ میلیون در آراد برندینگ سرمایه گذاری کرده و دو سال گذشته میگه به دوستم گفتم تو اینترنت یه جستجوی بزن ببین منو و کسب و کارم را تو اینترنت پیدا می کنی؟ گفت و الآنم آراد پاسخگو نیست چی کار کنم؟ گفتم یا وکیل بگیرید و شکایت کنید و یا کاری که من پیش گرفتم تو اینترنت شمارتونو قرار بدین و این ها را رسوا کنید

گفت به خدا حوصله ندارم سر همین ۴۰ میلیون کلی با شوهر بحثمون شده از امروز اگه گوشیمم مدام زنگ بخوره که دیگه هیچی؟

نفهمیدم طفلکی چی کار کرد توانست پولش را پس بگیرد یا ... خلاصه که خیلی دلم سوخت که چطور وجدانشون اجازه می دهد اینطوری با پول مردم بازی کنند، با زندگی مردم بازی کنند

اینم شماره تماسم روشنم و پاسخگوی سوالات شما

۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳


آراد برندینگکلاه برداریثروت
عزیزان زارعی هستم دو سال با آراد برندینگ بودم و اینجا برایتان روایت می کنم که کلاهبرداری آراد برندینگ چگونه است؟ چگونه شما را به دام می اندازند و سرمایه شما را نابود می کنند ۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید