ویرگول
ورودثبت نام
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
خواندن ۱۰ دقیقه·۵ ماه پیش

شرکت آراد برندینگ چگونه شرکتی است؟

شرکت آراد برندینگ شرکتی است که ادعا می کند شرکتی معتبر است و شما را میلیاردر می کند و از شما یک تاجر می سازد اما حقیقت را از روایت اینجانب دریافت کنید و بدانید که چگونه شرکتی است؟!

تصاویر و فیلم‌های وسوسه انگیز شرکت آراد برندینگ
تصاویر و فیلم‌های وسوسه انگیز شرکت آراد برندینگ


مجوزات شرکت آراد برندینگ

شاید شرکت آراد برندینگ مجوزات لازم برای یک کسب و کار را اخذ کرده باشد و از سازمانهای مختلف مجوز اخذ کرده باشد چراکه بدون این مجوزات نمی تواند فعالیت کند و افراد مختلف را تحت تاثیر قرار دهد.

لذا شما عزیزان باید توجه داشته باشید خیلی از شرکت ها مجوزاتی را اخذ کرده اند اما در آینده می بینیم که سرمایه مردم را نابود کرده اند مانند کورش کمپانی و ...

اینجانب دو سال همراه آراد برندینگ بوده ام و اینجا روایت خودم را برای شما باز نشر می کنم تا شما عزیزان روایت اینجانب را ببینید و بتوانید از تجربه من استفاده کنید که آیا شما به تجارت می رسید یا خیر ؟

تقریبا سال ۹۸ _۹۹ بود که یک تبلیغ از شرکت آراد برندینگ دیدم تبلیغ را کلیک کردم و رسیدم به سایت آراد برندینگ داخل سایت عکسهای مختلفی از مشاوران آراد برندینگ بود روی یک عکس کلیک کردم آقای سعید زارع و تماس گرفتم سلام و ... شروع کرد به صحبت کردن که ما یک شرکت معتبریم و شما سایت ما را ببینید چند هزار محتوا داخل سایت داریم و عکس و فیلم و ... و ما معتبریم و شما سمینار های ما را ببینید و ... گفتم خبر میدم.

بعد از چندی دوباره با من تماس گرفتن و گفتن بیا چرا معطل می کنی هر چه دیرتر اقدام کنی دیرتر بازار ها را کسب می کنی و رقیب ها از شما جلو می زنند 😆😆😆 و...

هر روز پروفایل و وضعیت واتساپ ایشان را نگاه می کردم هر روز یک عکس یا فیلم یا تبلیغات و فلانی چند تن بار صادر کرد یا فلانی آجر نسوز صادر کرد و ... من هنوز ترس داشتم که به سمت آراد برندینگ بروم یا نروم شک داشتم.

اغواگری های شرکت آراد برندینگ

یه روز یه آقایی به نام بابکی با من تماس گرفت و گفت چرا نشستی؟! با نشستن که کاری درست نمی‌شود من می‌دانم که شرکت‌های هستند که کلاهبرداری می‌کنند اما ما کلاهبرداری نمی‌کنیم بیایید از نزدیک شرکت ما را ببینید چه کسانی که بعد از آشنایی با ما و رسیدن به درآمد گفتن کاش زودتر اقدام می‌کردیم طرف اومده سوئیچ ماشینش را روی میز گذاشته و گفته کسب و کار من را توسعه بدهید منم گفتم باشه حضوری میام چند وقتی طول کشید اما موقعیتش برایم فراهم نشد که به قم بروم دوباره با من تماس گرفت گفت نیومدی گفتم فرصت برام فراهم نشده فرصت فراهم شد خدمت می‌رسم.

بالاخره رفتم قم و با آقای سعید زارع صحبت کردم گفت بیا دفتر ما اگر اشتباه نکنم میدان ... ساختمان ظفر.

رفتم و صحبت کردن با آقای سعید زارع شاید نزدیک به یک ساعت با همدیگر صحبت می‌کردیم.

سوالات زیادی ازش پرسیدم، گفت برای شما سایت طراحی می‌کنیم و بعد از اینکه شما در گوگل جایگاه گرفتید می‌توانید بفروشید بهش گفتم من خودم طراح وب سایت هستم به زبان html و css3 و پی اچ پی و ... تسلط دارم می‌توانم سایتم را راه اندازی کنم و صفحاتمو ویرایش کنم و پست بگذارم پس چه فرقی است بین من و شما؟ شما هم که می‌خواید همین کارای من را انجام بدید؟ گفت ببین یک دانشجوی رشته کامپیوتر اگر توانست یک سیب بفروشد؟ شما اصلاً به این چیزا کار نگیر و روی فروش متمرکز شو ما راه‌های مذاکره شیوه‌های مذاکره و... را به شما آموزش می‌دهیم.

چندتا سوال دیگه برام باقی مونده بود البته اگرچه که قانع نشدم و سوال این بود من مدتی قبل با یک تاجر افغانستانی آشنا شدم گفت رب گوجه فرنگی امید می خوام رفتم کارخانه و با کارخانه دار شروع کردم به صحبت کردن و قیمت گرفتم و مشخصات محصول را برای تاجر افغانستانی فرستادم با تاجر افغانستانی تماس گرفتم گفتم خبری نشد گفت همین محصول را با قیمت پایین‌تر از شما از کابل و هرات تامین کردم.

این جریان را برای آقای سعید زارع نقل کردم گفت چون فنون مذاکره را بلد نبودی ما همه این‌ها را به شما آموزش می‌دهیم نگران نباش فقط بیا و شروع کن.

سوال بعدی که برام پیش اومد این بود که مثلاً همین رب گوجه‌فرنگی، آدرس کارخانه و شماره تماس کارخانه روی محصول موجود است و چه لزومی دارد که مشتری از من خرید کند مستقیم از کارخانه خرید می‌کند و وقتی که من اطلاعات محصول را دادم مشتری من را دور می‌زند و از کارخانه‌دار خرید می‌کند یا نهایتش یک مرتبه از من خرید می‌کند و دفعات بعدی از کارخانه خرید می‌کند.

گفت ما همه این‌ها رو به شما آموزش می‌دهیم و کارخانه دارانی هستند که متعهدند نسبت به کسی که محصول را برایشان می‌فروشند.

ظواهر دینی شرکت آراد برندینگ
ظواهر دینی شرکت آراد برندینگ

گفت می‌دانم روزگار طوری شده که نمی‌توان اعتماد کرد اما ما نسبت به شما این تعهد را می‌دهیم که هر زمان شما خواستید می‌توانید پول خود را پس بگیرید

بعد گفت برو فکراتو بکن و منم گفتم باشه میام و با آراد شروع می‌کنم

شرکت آراد برندینگ در خیابان اقاقیا

گفت چند دقیقه‌ای منتظر باش بعدش یه پژو پارس مشکی اومد دنبالم و من رفتم دفتر آراد برندینگ واقع در خیابان اقاقیا وارد ساختمان که شدم با هوای گرم شهر قم یه شربت خنک گذاشتن جلوم شربته بد جور چسبید ولی بد کلاهی سرمون رفت. 😌

قرارداد را گذاشتن جلوم و شروع کردم بند بند قرارداد را خواندن و هر کجا اشکالی و سوالی برایم پیش می‌آمد از طریق واتساپ سوالاتم را می‌پرسیدم.

توی دفتر برای من اعتماد کردن سخت بود و باید روی تک تک بندهای قرارداد فکر می‌کردم حدوداً دو میلیون بیعانه دادم و از دفتر خارج شدم و به شهرمون برگشتم.

باز دوباره زنگ و پیام ها شروع شد که بیا شروع کن چرا می ترسی تا کی می خوای بی پول بمونی ؟ و ...

یکجا از قرار داد خیلی ذهن منو درگیر کرده بود تو قرار داد ذکر شده بود اگر به هر دلیلی شما خواستین از آراد شکایت کنید حق شکایت در دادگاه های عمومی را از خود سلب می کنم و فلان موسسه حقوقی در قم نسبت به شکایت شما بررسی ها را انجام خواهد داد و هر چه که این موسسه بی طرف نظر بدهد 🤔🤔🤔

سوال کردم این دیگه چیه ؟ گفت چون که قاضی های دادگاه های عمومی از سایت و اینترنت و ... سر در نمیارن برا همین این موسسه دعاوی را حل و فصل می کند 😄😄😄 اما بعد دوسال تحقیق کردم دیدم اینم یه دروغ شاخداره چراکه در موضوعی که قاضی تخصص لازم را نداشته باشد کارشناس نظر می دهد و قاضی معمولا همان حکم را تایید می کند (نوش دارو پس از مرگ سهراب)

پرداخت پول به شرکت آراد برندینگ

هیچی دیگه قرار شد واریزی ها انجام بشه و گفت که هزینه قرارداد شما می شود ۴۰ میلیون که دو میلیون بیعانه دادین الباقی ۳۸ میلیون واریز نمایید گفتم شماره کارت دیدم یه شماره کارت به نام خانم ... برام فرستادن گفتم نه من به این شماره کارت پول واریز نمی کنم اگر خود شرکت حساب داره واریز می کنم.

شماره حساب شرکت آراد برندینگ را فرستاد و گفت اگر می خوای به حساب شرکت واریزی داشته باشی باید سه میلیون و ... به عنوان مالیات پرداخت کنید گفتم باشه اونم پرداخت می کنم همه را پرداخت کردم مجموعا ۴۳ملیون و ...

زیر ساخت های سایت در شرکت آراد برندینگ

گفتن حداقل سه ماه طول می‌کشه که زیر ساخت های سایت شما انجام بشه و بعد از سه ماه در سامانه آراد یوزر گفتن برو آنجا و تیکت ها را جواب بده و کار ها را انجام بده.

اسم سایت را انتخاب کردم برند را انتخاب کردم و ... یکسال گذشت و خبری از مشتری نشد که نشد.!

در تماس بودم با مشاور تجاریم گفتم چرا مشتری ندارم؟ گفت که یکسال اول که هر کاری را بخواین شروع کنید به نتیجه نمی رسید تازه گوگل شما را شناخته به این سرعت که مشتری نمیاد و...

منتظر نبودم که آراد به من مشتری بده و خودمم تو سایت های مختلف مثل دیوار و شیپور و باسکول و ... و شبکه های اجتماعی و ...شروع به تبلیغات کردم برای مشتری و فروش.

خدمات بی ارزش شرکت آراد برندینگ

بالاخره در سایت های مختلف و فضای مختلف شروع به تبلیغات کردم و تا حدودی به زنگ خور رسیدم روزی یکی الی دو تماس داشتم اما تماس ها برای من آورده مالی نداشت چرا که هدف من و شرکت آراد برندینگ فروش های کلی و تناژ بالا بود.

برای نمونه چند مورد را ذکر می کنم:

  • ببخشید من دو کیلو سویا می خوام؟
  • چرا سویا آماده کردم مزش به تلخی می زنه؟
  • فرق سویا تراریخته با سویا ارگانیک چیه؟
  • من می خوام دانه سویا بکارم به نظر شما در منطقه ما جواب میده؟
  • من می خوام گیاه خواری کنم به نظرتون سویا جایگزین گوشت میشه؟

و از این دست سوالات بسیار زیاد از من پرسیدن که نگو

تماس هایی که منجر به معامله نشد

1️⃣ فروشگاه تهران

از یکی از فروشگاه‌های تهران به من زنگ زدن که ما تا حالا عرضه سویا نداشته ایم و می خوایم در واحد خودمون راه اندازی کنیم گفتم آماده همکاری با شما هستیم گفت برای خرید اول ۴۰۰ کیلو می خوایم گفتم خیلی عالی، بعد گفت که این آدرس انبارم برام ارسال کنید، جلو انبار با شما حساب می کنیم؛گفتم جسارت است خدمت شما اما فروش ما فقط نقدی است و این قاعده شرکت ماست شماره حساب میدم خدمتون بعد واریزی سفارشتون انجام میشه، گفت نه فقط من جلو انبار حساب می کنم به مشاور تجاریم زنگ زدم و جریان را نقل کردم گفت بله فقط نقد باهاشون کارکن و بگو که این قاعده شرکت ماست اگر یه وقت آدرس سرکاری باشه یا دم انبار گفت الان پول ندارم بعدا میدم و... خلاصه این سر نگرفت.

2️⃣ تاجر افغانستانی

یه روز در سایت دیوار محصولو آگهی کردم تماس‌های مکرر و هیچکدام از این تماس ها منجر به معامله نشد چراکه مشتری یا آدرس دفتر می خواست یا آدرس انبار می خواست و من نه دفتر داشتم و نه انبار و مشتری به من اعتماد نمی کرد.

یه روز یه تاجر از افغانستان زنگ زد گفتم آخ جون 😄😄😄 اگر همه این‌ها نگرفت این یکی میشه، محصول را بهش معرفی کردم گفت: اول کار ۱۰ تن لازم دارم و بعدش هر تناژی باشه خرید دارم و برای انتقال پول هم صحبت کردیم گفت در ایران حساب دارد در چند بانک که به راحتی پول را برای شما واریز می کنم، گفت فقط یک شرط دارد بار آماده باشد و من ماشین خودم را برای بارگیری می فرستم کارخانه شما بارگیری انجام شد من واریزی انجام می دم و شما کامیون باری من را ترخیص کنید، با کارخانه صحبت کردم کارخانه‌دار گفت پول را واریز کنید محصول ۱۰ روز دیگر ارسال می شود.

با تاجر افغانستانی شروع به صحبت کردم گفت اصلاً امکان ندارد و خودش شروع کرد به درد دل کردن که آقای فلانی در فلان منطقه از مشهد را می‌شناسی گفتم بله. گفت سه سال پیش یک میلیارد پول به حسابش واریز کردم محصول به من تحویل نداد و من پولم را ریال به ریال ازش گرفتم و هنوز دوصد هزار و... (۲۰۰ هزار و...) باقی مانده اگر دیدیش بگو همان مبلغ را واریز کند تمام کارخانه‌دارها در کشور را می‌شناخت خودمم تعجب کردم گفت همشون بدقول هستند محصولی رو که قرار است ۱۰ روز تحویل دهند گاهی تا یک ماه هم تحویل نمی‌دهند،و گفت شرایط من این است بعد بارگیری پول را واریز می‌کنم،این معامله هم سر نگرفت.

۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳









آراد برندینگکلاه برداری آرادبرندینگپولسازیثروتشرکت آراد
عزیزان زارعی هستم دو سال با آراد برندینگ بودم و اینجا برایتان روایت می کنم که کلاهبرداری آراد برندینگ چگونه است؟ چگونه شما را به دام می اندازند و سرمایه شما را نابود می کنند ۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید