ویرگول
ورودثبت نام
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

برخورد آراد برندینگ با معترضان

آراد برندینگ با معترضان خودش چگونه برخورد می کند؟ من دوسال با آراد برندینگ همراه بودم و تقریبا اعتراضاتم از سال دوم نسبت به آراد برندینگ شروع شد که چرا بعد گذشت یک سال منی که دوست دارم با آراد برندینگ همراه باشم و من که دشمن آراد برندینگ نیستم به درآمد نمی رسم؟

چرا به من محصولی پیشنهاد دادی که با تامین کننده ام بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر فاصله دارم؟ به شما هم میشه گفت مشاور؟

امروز مثل ده سال پیش نیست مشتری که یه کاسب دنیا دیده و چرب و گرم روزگار چشیده است فقط یه قیمت ازم میگیره و خدا حافظ و خودش از اینترنت آدرس و مشخصات کارخانه را می گیره چرا مردم را اغوا می کنید؟

اگر من با ۴۰ میلیون به جایی نمی رسیدم چرا به من گفتین بیا پول بده؟🤔

اگر من به شما پیشنهاد می دم آراد تامین کننده پیدا کنه چرا در جواب من می گویید عه عه همه کار ها را ما بکنیم تو بیایی بخوری ؟لااقل این گفته می شد که باشه بررسی میشه

یا وقتی با مشاورم آقای سعید زارع صحبت کردم که من با شما صحبت کردم پولم را پس بدین میگه به من ربطی ندارد برو از شرکت بگیر گفتم اما من با شما صحبت کردم بلاکم کرد

یا بعد همه این اتفاقات وقتی به نشان اعتراض شمارمو قرار می دم که شما از آراد برندینگ آگاه شوید و سرمایه شما از بین نرود اینگونه با پیام های اسپم آزار و اذیت می کنند

پ
پ

پیام های اسپم اسنپ

پیام های اسپم  ازکی
پیام های اسپم ازکی
پیام های اسپم افق کورش
پیام های اسپم افق کورش

هدفم از شماره قرار دادن اینه که شما متضرر نشوید و وقتی پول به این مجموعه تزریق نشود خود به خود بساطشان جمع می شود

اینم شماره تماسی روشنم

۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳






آراد برندینگمعترضان آرادبرندینگ
عزیزان زارعی هستم دو سال با آراد برندینگ بودم و اینجا برایتان روایت می کنم که کلاهبرداری آراد برندینگ چگونه است؟ چگونه شما را به دام می اندازند و سرمایه شما را نابود می کنند ۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید