ویرگول
ورودثبت نام
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
خواندن ۵ دقیقه·۳ ماه پیش

جک های خنده دار کلاهبرداری آراد برندینگ

این روزها حرف و حدیث ها از شرکتی است که ادعا دارد شما را ثروتمند می کند که بیشتر به جک شبیه است آن هم جک هایی از جنس کلاهبرداری من هم در قالب طنز این صحبت های آراد برندینگ را برای شما بیان می کنم که با هم بخندیم اما ممکن است در مواقعی سخن من حوداثی را بیان کند که شما خواننده محترم را غمگین کند و پیشاپیش از شما معذرت خواهی می کنم.

جک های خنده دار

وقاحت ده قسم است که ۹ تاش در کلاهبرداری آراد برندینگ است 😄
شعار آراد برندینگ: بدون سرمایه تجارت کنید اما خودش هزینه های میلیونی می گیرد.😃
آراد برندینگ می گوید اگر می خوایی بفهمی که ما چگونه تجارت می کنیم بیا از شماره تلفن هایی که من میدم مشورت بگیر به روباه میگن کو شاهدت میگه دمم 🤥
آراد میگه ما خیلی بزرگیم 😄😄 باشه بابا اصلا تو هیولا 😵‍💫 بزرگیش در گرفتن پول مردم به صورت یکجاست 👿 اما اگه بخواد پولتو بعد دو سال پس بده اینجا دیگه بزرگ نیست کوچولوهه 🤪 به صورت اقساطی بهت بر می گردونه اونم اگه مجبور شد و الا نمیده.
تاجر شدن در آراد برندینگ: اول تات میدن بعد جرت میدن بعد میشی تاجر 😃😃😃 🙈 فکر بد نکنید مثل کاغذ 🗒️
آراد برندینگ میگه ما ۱۳ هزار تاجر موفق داریم دادش بشین اگر ۱۳ هزار تاجر موفق داشتی که وضعمون این نبود 🤥🤥البته کنتور که نمی اندازه بگو ۱۰۰ هزار ۲۰۰ میلیون 😄😄😄

حکایت های کاری

1️⃣ تجارت با افغانستان

یکی از آموزش‌هایی که آراد برندینگ به شما می‌دهد این است که می‌گوید شما به مشتری بگویید من کارخانه‌دار هستم از طریق یکی از دوستانم با یک گروه واتساپ تاجران افغانستان و پاکستان آشنا شدم و پس از عضویت در گروه و ارسال ویژگی‌های محصول و غیره و پس از مذاکرات با تاجر افغانستانی قرار شد یک هفته بعد به مشهد بیاید تقریباً یک هفته گذشت و دیدم خبری نشد بهش زنگ زدم گفتم برای خرید محصول تشریف نیاوردید گفت من الان تو شمالم و توی کارخانه شما هستم من هم گفتم موفق باشید انشالله خرید خوبی داشته باشید.
بعدش با کارخانه تماس گرفتم و گفتم که من این مشتری را برای شما فرستادم و بعد کارخانه دار گفت که خیر این مشتری از ناحیه شما معرفی نشده است و جالب بود حدود چند روز من داشتم با این مشتری مذاکره می‌کردم و آخرش هیچی به هیچی

آخه آراد برندینگ 🤔 کارخانه داری که حق و حقوق کارگرشو نمیده هرچند ماه یکبار حقوق میده امروز زنگ می زنی واحد فروش خانم فلانیه بعد سه ماه خانم فلانیه و بعد شش ماه خانم فلانیه یعنی این کارخانه به کارمند و کارگرش حقوق نمیده که هر روز یکی پشت تلفن صحبت می کنه بعد این کارخانه دار می خواد برا من حق و حقوقی قائل بشه؟! 😌 بشین سرجات آراد برندینگ و مردمو سر کیسه نکن 🤥🤥


2️⃣ کالای قاچاق

آراد یه محصولی را به من پیشنهاد داد کار کن که حملش از این استان به اون استان قاچاق بود (کالای اساسی ) 😱😱😱
اینقدر اینا حرفه ای اند و اسم خودشان را گذاشتند مشاور بعد می بینی یک دفعه‌ای سر از دادگاه و پاسگاه در میاری به جرم قاچاق😭😭😭 و آراد برندینگ نه تنها پول شما را بلعید دادگاهی پاسگاهی هم میشی و قرار بود گرهی از زندگیت باز کنه تازه چند گره هم به زندگیت اضافه میشه اونام از خداشونه این بدبختی ها سرت بیاد و مشغول خودت باشی و پی پولتو نگیری خیلی حواستونو جمع کنید

3️⃣ تامین کننده

آراد میگه تامین کننده پیدا کنید
رفتم کارخانه میگم می خوام محصولات شما رو بفروشم
میگه شرمنده ما نمی تونیم به شما محصول بدیم
( انتظار من این بود که الان خوشحال میشه میگه من از خدا خواستم )😌😌😌
گفتم چرا ؟ میگه که ما در این استانها نمایندگی انحصاری داریم و به شما نمی تونیم بفروشیم
گفت برو یه استان دیگه ساکن شو که ما بتونیم به شما محصول بدیم

4️⃣ تلف کردن عمر و وقت

آراد برندینگ میگه خودتان تامین کننده پیدا کنید
رفتم تامین کننده پیدا کنم تامین کننده میگه ۲۰ میلیارد پول بیار و کلا محصول من در اختیار شما
من اگر ۲۰ میلیارد داشتم که دنبال آراد و تامین کننده نمی گشتم 🤔🤔🤔🤔

5️⃣ مسافرت ۱۲۰۰ کیلومتری

مشاور بهم محصولی پیشنهاد کرد که در استان ما موجود نبود و من برای پیدا کردن تامین کننده باید ۱۲۰۰ کیلومتر سفر می کردم در حالی که تامین کننده باید کنار دستت باشه تا مشتری قرار ملاقات گذاشت نیم ساعته کارخونه باشی
نمی دونم با چه عقلی همچین پیشنهادی دادند 😞


6️⃣ خیر خواهی آراد برندینگ 🤔

آراد برندینگ که این همه صحبت از خیر خواهی می کنه به خانم اعمانی گفتم ما ( کسانی که وارد آراد میشن )تو پیدا کردن تأمین کننده به مشکل می خوریم آراد بیاد تامین کننده را پیدا کنه

خانم اعمانی: عه عه همه کارا را ما بکنیم تو بیایی بخوری

ابعاد خیر خواهی از همه جهت جر خورد 😄😄😄


حکایت های تلخ کلاهبرداری


1️⃣ در شرکت تولید دسر و ژلاتین

خانمی بهم زنگ زد و گفت که سرپرست خانواره و بچه یتیم داره و حدود ۴۰_ ۵۰ میلیون در آراد سرمایه گذاری کرده و میگه تامین کننده هم دارم اما فروش ندارم به مشاورم زنگ زدم چی کار کنم؟ گفته هیچی کوگل مپ و نشان را باز کن و با هتل ها و... تماس بگیر و محصولاتتو بفروش گفتم قرار بود ما تاجر بشیم نه بازاریاب قرار بود مشتری دنبال ما بیاد نه ما دنبال مشتری راه بیفتیم متاسفانه خیلی راحت پول بچه یتیم ها را می خورن و یه نوشابه هم روش.

2️⃣ تصمیم احساسی

یه روز یه آقایی به من زنگ زد و گفت می خوام برم در آراد برندینگ سرمایه گذاری کنم چیکار کنم مدام به من زنگ می زنند؟ وضع زندگیم خرابه زنم ازم طلاق گرفته و همه زندگیمو با خودش برده یه پراید مدل ۸۰ و چند دارم گفتن همینو بیار تهاتر کنیم😓

گفتم عزیزم تو الان در شرایط روحی خوبی نیستی🙁 و داری احساسی تصمیم می گیری!😖 گفت یعنی چه دارم احساسی تصمیم می گیرم؟ گفتم شما داری با این کاری که می کنی در خیال خودت داری از خودت یه تاجر می سازی و یک آدم سرمایه دار که بعداً به زنت که ازت طلاق گرفته بفهمونی که چه کسی ضرر کرد؟ و یه انتقام غیر مستقیم ازش بگیری!😎 همین طور هست یا نه؟ گفت بله همینطوریه 😏گفتم من دوسال با آراد برندینگ بودم اینا تهش پوچه، بعد دوسال می فهمی که ماشینت هم رفته این آراد برندینگ دنبال افرادی می گرده که یک زخمی خوردن که بره رو همون زخم بشینه مثل چی؟ مثل ...





جک خنده دارکلاهبرداریکلاهبرداری آرادبرندینگآراد برندینگمعترضان آرادبرندینگ
عزیزان زارعی هستم دو سال با آراد برندینگ بودم و اینجا برایتان روایت می کنم که کلاهبرداری آراد برندینگ چگونه است؟ چگونه شما را به دام می اندازند و سرمایه شما را نابود می کنند ۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید