ویرگول
ورودثبت نام
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
کلاهبرداری آرادبرندینگ چگونه شکل می گیرد
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

آراد برندینگ چیست؟ | چگونه در آراد برندینگ متضرر نشویم؟

اگر می خواهید در یک مسیر متضرر نشوید همیشه باید همه جوانب و ابعاد یک موضوع را به درستی مورد بررسی قرار داد که متضرر نشویم؛ آراد برندینگ شعاری را روی دست گرفته و می گوید بدون سرمایه تجارت کنید و... الان که خود آراد برندینگ کاسبی از جیب مردم برای خودش راه انداخته مگر بدون سرمایه حرکت می کند خیر نیاز به دفتر داری نیاز به کارمند داری نیاز به سرمایه در گردش داری و...

یک روز یکی از عزیزان با من تماس گرفت و گفت در زمینه خرما کار می کنند و پس از مذاکره با آراد برندینگ واریزی به شرکت آراد برندینگ داشته اند.

گفتم قرار داد را امضا کردین؟ گفت بله گفتم قرارداد را مطالعه کردین؟ گفت خواندم چیزی نفهمیدم گفتم خبر دارین یکی از بند های قرارداد اینه که شما حق شکایت از شرکت آراد برندینگ را در محاکم عمومی قضایی از خود سلب کرده اید؟ گفت نه و سکوت پشت گوشی که حکایت از غمی عمیق داشت 😞

گفت پس خوب شد با شما تماس گرفتم گفتم برا چی؟ گفت قرار بود خانه ام را باهاشون تهاتر کنم

گفت پس خوب شد با شما تماس گرفتم گفتم برا چی؟ گفت قرار بود خانه ام را باهاشون تهاتر کنم

اگر می خواهید در آراد برندینگ متضرر نشوید اقدامات ذیل را انجام دهید؟

وقتی با آراد برندینگ وارد مذاکره شدید
۱. سریعا قرارداد را امضا نکنید و پول هم به هیچ عنوان پرداخت نکنید
۲.قراداد را ببرید منزل و دور همی در رابطه با بند های قرار داد صحبت کنید
۳.قرار داد را به یک وکیل نشان دهید که آیا این قرار داد الزام آور برای شرکت آراد برندینگ هست یا خیر؟
۴. ده برابر مبلغ پرداختی از آراد برندینگ سفته بگیرید تا در صورت عدم موفقیت لااقل به اصل پولتان برسید


اگر اطلاعات بیشتر خواستید با شماره من تماس بگیرید

۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳

آراد برندینگمعترضان آرادبرندینگکسب و کارکسب درآمدکلاهبرداری آرادبرندینگ
عزیزان زارعی هستم دو سال با آراد برندینگ بودم و اینجا برایتان روایت می کنم که کلاهبرداری آراد برندینگ چگونه است؟ چگونه شما را به دام می اندازند و سرمایه شما را نابود می کنند ۰۹۲۰۹۱۵۰۳۱۳
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید