ویرگول
ورودثبت نام
مصطفی صادقی
مصطفی صادقی
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

از تجربه دیگران یاد بگیر تا خودت تبدیل به تجربه سخت تری نشوی !

سلام جناب بابایی ممنون از ترجمه ات کلمه به کلمه شو انگار از روی زندگی ۲سال گذشته من تا به امروز نوشتید باید تجربه داشته باشی تا قشنگ درکش کنی این داستان رو من حدودا ۲ سال پیش زمانی که یه تریدر کاربلد و تقریبا حرفه ای در بازار های مالی شدم تمام سرمایه ام را جمع کردم و در یک بازار یعنی کریپتوکارنسی مشغول به ترید و معامله شدم بخاطر ماده مخدری که شما ازش یاد کردین و ۲ مخدر قوی دیگه نتونستم به شغلم ادامه بدم و شریکم را رها کردم و بابت پولی ناچیز همه سهم و وسایل و سرمایه ‌‌خاکی که خورده بودم را رها کردم و خونه نشین شدم البته شراکت فامیلی بود و من از قبل به فکر جدایی بودم چون من ۵۰ درصد شریک بودم اما تقریبا حدودا ۸۵ درصد کارها رو بخاطر اشنا بودن و سواستفاده ان دوست عزیز از بنده من انجام میدادم . خلاصه در منزل بعد از ۹ ماه سرمایه ام را ۲۰ برابر کردم حتی بیشتر حدود ۱۵۰ هزار دلار بود که بعد از افت قیمت حدودا ۷ماه پیش بازار ارزدیجیتال سرمایه ام به ۵۰ هزار دلار کاهش یافت اما بازهم ۶ برابر شده بود تازه بازهم پول جداگانه قابل توجهی داشتم بخاطر ترک مواد مخدر و بی تجربگی و نداشتن گوش شنوا به حرف های چند نفر بزرگتر و داناتر هیچ مبلغی را قبل از رفتن به کلینیک ترک اعتیاد نقد نکردم حتی ۱ماشین هم برای خودم نخریدم که عکسش هم انداختم اما نشد . یک نکته مهم برای دوستان اگر فردی یا خودتان به مخدر وابسته شده برای ترک هیچوقت از کلینیکهای ترک حتی بهترین کلینیک در ایران که من در آنجا بودم استفاده نکنید چون با قرص های رنگارنگ و گیج کننده و ادامه دار شما را منگ و گیج میکنند ترک فقط در کمپ ها یا کلینیک بدون هیچ نوع داروی معمولی باید باشد تا جواب بدهد . این اشتباه باعث شد همه رویاهام رو در سن ۳۰سالگی از دست بدم ۲روز بعد از امدن از کلینیک به منزل من درحالتی که گیج قرص بودم و در حالی که در معامله فیوچرز یا همان اهرم چندبرابری که شرطبندی خودمون میشه همه سرمایه را گذاشته بودم خوابم برده بود و گوشی بروی سینه ام افتاده بود ۲ ساعت بعد بیدار شدم‌ و درصورتی که اینقدر پولی بود که براحتی همش رو نبازم و حد باختم رو پایین بیارم اما چون خوابم برده بود همه را باخته بودم پ تمام شده بود . در بیداری باورم نمیشد چی شده در اون حالی که ۱۸ روز بود ترک کرده بودم و تازه داشتم نفس میکشیدم و درد تمام نشده بود تمام روحیه و امید و زندگی رو باختم اگر در معامله نبودم و روی آن ارزی که من بودم الان حدود ۱۴ میلیارد شده بود سرمایه ام دلاریش میشه ۵۰۰هزار دلار الان من با داشتن اموزش و علم این کار میدونستم که این ارز تازه اوایل رشدش هست حتی همین الان هم اوایل رشدشه تازه ببینید من در چه قیمتهایی خریده بودم که این قیمت و ۵۰۰هزار تا رو اوایلش میدونم اما چند اشتباه دست به دست هم داد که الان با داشتن سرمایه ۱۸هزار تومانی با شما زندگیم رو براتون به اشتراک بزارم میخواستم که مغازه ای بخرم و مشغول شغل قبلی بشم تنها خودم باشم و ماشین و منزل و ... همش دود شد و من الان یه باخته و مرده متحرک هستم که ۶۰ میلیون هم به خانواده خودش بدهکاره . همه رویاهام بخاطر این اشتباه ها از دست رفتن . خواهشا ۱. اگر سود یا پولی کارکردید که قابل توجه بود حداقل ۵۰ درصد ان را به سرمایه قابل لمس و دیدنی تبدیل کنید و همیشه نقد نباشید . ۲. در حالت طبیعی و عادی همه تصمیمات و معاملات و حرف هایتان را بزنید انجام بدین که بعدا پشیمانی هیچ درمانی نخواهد کرد .۳. به حرف از خود بزرگتر و مطمئن های زندگی تون گوش کنید که تجربه داشتن و غرور و لجبازی را کنار بزارید مهم ترین همین بود غرور و خودخواهی نابودتون میکنه تنها چیزی هست که شما رو به صفر مطلق تبدیل خواهد کرد حتی از مواد بدتر بود ۴. کلینیک برای درمان اعتیاد هرگز هرگز فقط بستری و سم زدایی طبیعی بدون هیچ دارویی و...

بعد از شکست این ها را رعایت کردن هم حتی خوبه اما دیگه چیزی نداری که بخوای از دستش بدی من الان یک ادم افسرده و بدون اعصاب و خانه نشین و بی پول و از همه فراری و در اتاق خود حبس هستم . من باختم شما نباز میخوام دوباره شروع کنم اما هیچ ندارم هیچ یاری رسانی هم ندارم

خدایا یا کمکم کن یا خلاصم کن دستم و بگیر...

این بود داستان بد زنذگی من . فداتون

تجربهارزدیجیتالباختمواد مخدر و نابودیورشکسته
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید