ویرگول
ورودثبت نام
R.Daneshmand
R.Daneshmand
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

و قصه ی ما چنین شد!

دنیای ئادکست دنیای بزرگ و منحصر فرد و صدالبته جالب است و گاهی ممکن است هرکسی دراین دنیای متفاوت و جالب که برای هر قشر سنی و باهمه سلیقه ها محتوای جالب و کامل دارد گم شود.

دلم میخواهد امروز با پادکست چنین شد شمارا آشنا کنم.اگر عاشق نامه ها و داستان های مکان ها،آدم ها و عاشقان هستید،اینجا بهترین جا است.

حسین سبحانی با صدای گیرای خود ونوع روایت و مطالب جالب شمارا ساعت ها غرق در داستان های آدم ها و مکان ها با دید متفاوتی میکند.

اخرین اپیزود های این پادکست هم مربوط به صادق هدایت هستند که من خودم بعد از شنیدن آن در تفکراتم در مورد او تجدید نظر کردم.


البته به شخصه اپیزود پزشک احمدی اش را بیشتر از همه دوست داشتم البته که پیشنهاد من گوش دادن کل مجموعه است.

مدت زمان انتشار اپیزودها طولانی است اما به همان اندازه محتوا کامل و جامع،کیفیت عالی و لحن آقای سبحانی دلنشین و مناسب است.

خوشحال میشوم اگر اپیزودی ازاین پادکست گوش دادید یا بعدا قرار است گوش دهید نظرتان را درمورد آن برای بنویسید


چنین شدمعرفیمعرفی پادکست
دراینجا از همه چی باهم صحبت می کنیم و داستان می خوانیم.خزعبلات شاید یک 'نویسنده'
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید