ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad yasin misaghpoor
Mohammad yasin misaghpoor
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

قانون جایزه چیست؟


تا حالا دقت کرده اید که به دلیل اهمال کاری یا دوست نداشتن کاری آن کار را نجام نمی دهید و حوصله ی تان به آن کار نمی رسد؟ من اینجا هستم تا به شما راه حلی را معرفی کنم. قانون جایزه راه حل این موضوع است. مثلا معلم به شما می گوید اگر فلان کار را انجام دهید امتیاز مثبت به شما می دهم و با اینکه شما آن کار را دوست ندارید ولی برای بدست آوردن امتیاز انگیزه در شما ایجاد میشود و آن کار را با انگیزه بیشتر انجام می دهیم.

چگونه از قانون جایزه استفاده کنیم؟

برای مثال فرض کنید که شما به دلیل اهمال کاری یا دلایل دیگر فلان کار را انجام نمی دهید. با استفاده از قانون جایزه می توانید این کار را انجام دهید. با خود قرار بگذارید که اگر من فلان کار را انجام دادم جایزه ای برای خود تعیین کنم جایزه هم می تواند بازی کردن باموبایل،خوردن خوراکی مورد علاقه یا موارد دیگر که مورد علاقه ی تان باشد. برای مثال من بعد از تمام کردن این پست خوردن بستنی را برای خود تعیین کردم.

مثال هایی از قانون جایزه :

برای مثال معلم به شما می گوید اگر این کار را انجام دهید امتیاز مثبت به شما می دهم. یا پدر ویا مادرتان به شما می گویند اگر امسال نمره های خوبی بدست بیاری به عنوان جایزه برایت موبایل می خرم .یا موارد دیگر که در زندگی روزمره به وجود می آید.پس معلم پدر ومادرمی توانند مصال هایی از قانون جایزه باشند.

شما چه مواردی را به عنوان جایزه در نظر می گیرید؟

امید وارم این متن براتون مفید واقع شده باشه. اگر می خواهید در قسمت نظرات??? جایزه های پیشنهادی خود را بنویسید.

قانون جایزهاهمال کاری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید