ویرگول
ورودثبت نام
آرمان امیری
آرمان امیری
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

کارهای من در 1403/5/7

من امروز ساعت 8 از خواب بیدار شدم. به محض بیدار شدن اولین کاری که بعد از خوردن صبحانه و شستن صورتم کردم، این بود که لپ تابم را برداشتم. راستش خیلی ذوق داشتم . برای همین میخواستم که هرچه زودتر کار رو شروع کنم. اولین کاری که کردم ثبت دامنه در ایرنیک و خرید دامنه از پارس پک بود . استادم که صحت کار رو تایید کرد، در مرحله بعد به خریدن هاست اقدام کردم.آن را هم از پارس پک خریدم. سپس بایستی این دو را یعنی دامنه و هاست را به هم وصل کنم. به همین منظور در همان سایت پارس پک DNS مورد نظر خود رو انتخاب کردم و دامنه و هاست به همدیگر وصل شدند.در مرحله بعد وارد سی پنل شدم و در قسمت Manager my databasses یک کاربر و یک دیتابیس ساختم.سپس در همان قسمت آن دو را به همدیگر وصل کردم به قسمت دیگر یعنی File manager رفتم. در آن فایل زیپ شده ی وردپرس که قبلا دانلود کرده بودم را آپلود کردم و سپس آن را اکستراکت ( استخراج) کردم و باید کدنویسی فایلی به نام Config.sample رو ادیت می کردم. آن را نجام دادم و سپس کارهای من تمام شد.بسیار ذوق داشتم و بسیار راضی بودم. هرچند که تمام روز من به انجام آن مشغول بودم اما سپس توانستم در مدت چهار دقیقه آن را بسازم.

پارس پکدامنه وصل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید