ویرگول
ورودثبت نام
آرمان امیری
آرمان امیری
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

کار های من در 1403/5/21

من امروز یکشنبه مورخه 1403/5/21 را با بیدار شدن از خواب در ساعت 9 صبح شروع کردم. به محض بیدار شدن و پس از انجام کارهایی مانند شستن صورت و خوردن صبحانه ، به فکر پاک کردن سایت خودم افتادم. این کار را نجام دادم. سپس وارد صفحه سی پنل شدم و در فایل منیجر فیل وردپرس رو استخراج کردم و سپس وارد پوشه تازه ایجاد شده ای بنام وردپرس شدم و با کلیک کردن روی (Select all) و سپس Move و پاک کردن نام ورد پرس تا پابلیک اچ تی ام ال آنها را استخراج می کنیم. سپس وارد صفحه سی پنل می شویم و روی منیج مای دیتابیس کلیک می کنیم. یوسر و دیتابیسمان را حذف می کنیم و سپس آنها را دوباره می سازیم. وقتی که آنها را ساختیم، باید باز وارد فایل منیجر شویم و فایلی را که به نام (config.sample) است را کلیک راست می کنیم و سپس با انتخاب گزینه ادیت وارد صفحه ای می شویم. در آن صفحه باید سه گزینه DB_Password/DB_Name/DB_User را پیدا کنیم و در جای خالی آ«ها ، نام دیتابیس و کاربر و رمز دیتابیس خود را بنویسیم. سپس در گول نام دامنه خودمان را سرچ می کنیم و اگر کارهای مربوط به دیتابیس و کاربر و وردپرس را درست انجام داده باشیم ، صفحه برایمان باز می شود که میتوانیم زبان مورد نظر برای ادامه کار را انتخاب کنیم. و سپس تمامی کارهای خواسته شده را انجام می دهیم و وارد صفحه ای به نام وردپرس می شویم. صفحه ای تمام کار های مربوط به سایتمان را در آنجا انجام می دهیم.

۱۴۰۳ ۲۱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید