ویرگول
ورودثبت نام
آرمان امیری
آرمان امیری
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

کار های من در 1403/5/24

به نام خدا....

من امروز چهارشنبه مورخه 1403/5/24 را با بیدار شدن در ساعت 8 صبح شروع کردم.صبح بیدار شدم وصورتم را شستم و خودم به تنهایی صبحانه خوردم.راز موفقیت شدن این است. به تنهایی کار کردن. زحمت کشیدن، تلاش کردن و خود به تنهایی به هدف رسیدن. هیچی لذت بخش تر از این نیست. کمی ویس های آقای پورکریمی که در گروه فرستادند را گوش دادم. قرار است سه ویسی که ارسال کرده است و مجموعا 11 ساعت و خورده ای باید وقت بزارید تا آن ها را گوش دهید، را گوش دهیم خلاصه از آن را در کلاس بازگو کنیم.تقریبا بیست دقیقه ای از جلسه اول را گوش دادم. به گفته گوینده صوت ها ، قرار بود سه اصل مهم در سه شب گفته شود. به ویس اول که گوش دادم ، قرار بود در جلسه اول حرف از برند سازی و برند شخصی بزنیم. برند چیست؟برند شخصی به چه کاری می آید؟ چطور می باید یک برند داشته باشیم؟ همه این ها قرار بود در این جلسه جواب داده باشند. به نظر شما برند چیست؟چطور می توانیم یک برند برای خودمون بسازیم؟این یک کار سخت نیست. اما باید حرفه ای برخورد کنید . طوری که شما بتوانید یک برند بسیار خوب برای خودتون بسازید برندی که ماندگار و جاودان باشد. اگر می خواهید به همه این سوال ها جواب بدم با من در روز بعد همراه باشید.

۱۴۰۳ ۲۴برند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید