ویرگول
ورودثبت نام
امیرعلی لالایی
امیرعلی لالایی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مداح امیرعلی لالایی

کربلایی امیرعلی لالایی| مداح ? | #پیام_جدید

متن پیام:

سلام مدتی دارم تمرین میکنم غیبت نکنم ولی موفق نمیشم کمترش کردم ولی بازم هم شیطان یاریم می‌کند غیبت میکنم میشه یه سوره یا آیه بهم بگین تا خدا کمکم کنه ممنون


✍️سلام مخاطب گرامی!

صلواتی جهت غیبت نکردن:


روزی یکی از اولیاء به حضرت الیاس و خضر شکایت برد که مردم بسیار غیبت می کنند و نصایح مرا در این زمینه نمی پذیرند و از این عمل زشت دست بردار نیستند . به من بگویید که چه باید بکنم ؟

حضرت الیاس علیه السلام فرمودند : چاره کار در این است که هر گاه کسی به مجلس این گونه اشخاص برود

هنگام ورود این #صلوات را بفرستد .


بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيم‏ َ وَ صَلَّ اللَّهُ‏ عَلَى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ‏ مُحَمَّد


پس در این حال خداوند ملکی را بر اهل آن مجلس می گمارد که هر

گاه کسی قصد غیبت کردن نماید آن ملک او را از این عمل بازدارد و از خداوند می خواهد که آن ها را

از غیبت کردن بازدارد .


سپس حضرت خضر علیه السلام فرمودند : و چون کسی هنگام خروج از مجلسی این #صلوات را بفرستد


خداوند ملکی را می فرستد که اهل آن مجلس غیبت آن شخص را نکنند


? فضیلت صلوات صفحه ۹۲

?@kavasayat?

مداحلالاییابراهیم نیامومنیغفوریان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید