ویرگول
ورودثبت نام
امیرعلی لالایی
امیرعلی لالایی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مداح نوجوان کربلایی امیرعلی لالایی

مداح نوجوان | کربلایی امیرعلی لالایی عکس پسر مذهبی لطمه زنی کربلایی امیرعلی لالایی کربلایی امیرعلی لالایی تیک تاک امیرعلی لالایی عکس پسر فیک لطمه زنی داره خون میریزه از زخم تنت آرومکوچه گردیم انداختی حسین

برام عجب روزی ساختی حسین

رو نیزه چشماتو بستی

نگو که من رو نشناختی حسین

قرارمون نبود زینب آواره بشه

قرارمون نبود چادر من پاره بشه

قرارمون نبود سایه‌ی من دیده بشه

قرارمون نبود لشکرت پاشیده بشه

سر پیری شبیه خزون پاییز شدم

سر پیری هدف نگاهای هیز شدم

سر پیری سر تو با زن رقاصه گلاویز شدم

ای مرد کربلا کاری کن که خواهرت برگرده کربلا

*

با دخترت حرفی بزن حسین

یه نیم نگاه هم کن به من حسین

من از غروب عاشورا به تو

فقط میگم ای بی کفن

قرارمون نبود از تنور سر دربیاری

قرارمون نبود روی نی پر دربیاری

قرارمون نبود همسفر با خولی بشم

برای دیدنت از سنان منت بکشم

سر پیری دم دروازه گرفتار شدم

سر پیری هدف ساز و دف و تار شدم

مقتل نوشته پیکر تو نرم گشته بود

با هر نسیم جسم تو شد جدا

بمیرم بمیرم که غارت شدی

میرم خواهش از دشمنت می‌کنم

میرم پس می‌گیرم لباس تورو

خودم پیرهنت رو تنت می‌کنم

کربلایی امیرعلی لالاییشورتکزمینهلطمه زنی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید