ویرگول
ورودثبت نام
زهرا مرادعلی
زهرا مرادعلی
خواندن ۱ دقیقه·۱۴ روز پیش

مدیریت بازرگانی،خوب یا بد؟

سلام!

حالا که بازار انتخاب رشته برای کنکوری ها داغه تصمیم گرفتم تا تجربه خودم رو از رشته مدیریت بازرگانی بگم.

مدیریت بازرگانی زیر گروه رشته علوم انسانی هست اما از سه گروه رشته های نظری میشه وارد این رشته شد،رشته مدیریت بازرگانی تلفیقی از دروس حفظی و حلیاتی هست.

دروس این رشته شامل:منابع انسانی، مدیریت مالی، بازاریابی، استراتژیک،اقتصاد، حسابداری و ... هست.

این رشته امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری رو هم برای شما فراهم کرده و وضعیت مهاجرت نسبتا خوبی هم دارد.

اما بخش مهم،بازار کار:این رشته بازار کار متنوعی دارد و شما میتونید در گرایش ها و بخش های مختلف کار کنید اعم از:مدیریت مالی،فروش،بازاریابی،استراتژیک،منابع انسانی و ...

اگر شما علاقه به تجارت،بازرگانی،بازار دارید این رشته برای شماست!

لازمه این رشته قدرت رهبری،زبان خوب،مهارت حلیاتی نسبتا خوب و .. هست.

و نیاز دارد که شما مدام خودتان را آپدیت و بروز نگه دارید در زمینه های مختلف.

برای مثال من برای اینکه خودم را در حوزه های دیجیتال به روز کنم در دوره دیجیتال مارکتینگ و سئو آکادمی پله به پله شرکت کردم تا بتوانم در حوزه های دیجیتال عصر امروز فعال باشم.

#پله_به_پله

#دیجیتال مارکتینگ پله به پله

پله به پلهدیجیتال مارکتینگ پله به پلهمديريت بازرگانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید