ویرگول
ورودثبت نام
ونوس
ونوس
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

ونوس در حال یادگیری

این روزها همه ی ماستها رو ریختم رو قیمه ها.

کلی کلاس دارم که بعضی هاشون رو فراموش میکنم از شدت حجم زیاد کارها.

تدریس های دوازدهم رو تموم کردم و به امید خدا بعد از عید دیگه حجم کلاس ها کمتر میشه و میتونم به کاهای تولید محتوا برسم.

اما در عرض این چند روز که به تدریج خونه تکونی هم میکردم, شروع به یادگیری چندتا ابزار مختلف باهم کردم. اولیش فوتوشاپ هست. آخه برای طراحی کاور پست هام تا الان از اپلیکیشن های گوشی استفاده میکردم و خیلی خوب یادگرفتم کار با این اپ ها رو ولی کار به صفحه نمایش کوچیک خیلی اذیتم میکرد.

چند بار هم قصد کرده بودم که با لب تاب کار کنم ولی چون خیلی قدیمی بود پاسخگوی نیاز من نبود و بازهم با یاس و ناامیدی برمیگشتم سراغ گوشی.

تا اینکه الف رو راضی کردم یکم وام جور کنیم و یکم هم از پس اندازمون خرج کنیم و الان یه هفته ای هست که یک سیستم درست و حسابی روی میزم نشسته و من از کار کردن باهاش لذت میبرم.

سرعت کاهام بیشتر شده و راحت تر میتونم به فعالیت های مختلفم برسم.

اما همین تغییر وضعیت باعث شده دست و دلم دیگه به کار کردن با گوشی نره و دلم بخواد ادیت فیلم و عکس رو با سیستم انجام بدم.

و چون در زمینه ی کار با فوتوشاپ و پریمیر و .. نونهالی بیش نیستم, دارم مراحل ابتدایی یادگیری اینها رو به طور کاملا خود آموز سپری میکنم.

اولش یکم باز میکنم محیط نرم افزار ها رو و بعد گیج و منگ و عاجز میرم سراغ یوتیوب و گوگل و جستجوی آموزش نرم افزارها و این دفعه میفهمم چی به چی هست .

با فیلم ها آموزشی جلو میرم و یه کارهایی انجام میدم و بعدش دوباره یه چیزهایی به ذهنم میرسه که انجام بدم و متوجه میشم که نمیتونم و دوباره دست به دامان گوگل عزیز تر از جان میشوم و این روند به صورت چرخه ادامه پیدا میکنه.

تا اینکه بالاخره یه شب تو خواب متوجه میشم که مشکل از کجا بوده و صبح با اشتیاق میرم سراغ کاها و همه چییز تمام.

امرزو آفیس 2019 رو هم نصب کردم و از دیدن شکل های سه بعدی پاورپوینت و ترنزیشن مورف به شدت ذوق کردم.

خوشحالم که برای سال جدید و تعطیلات کلی برنامه ی خوب دارم و قرار هست با دین این آموزش ها و یاد گرفتن مطالب مفید, تولید محتوای آموزشی خودم رو ارتقا بدم و به سطح عالی برسونم

از انجام هر کار کوچکی در این زمینه به شدت ذوق میکنم, و نمیتونم این شور و اشتیاق رو وصف کنم

یک ونوس خوشحال

معلم فیزیکتولید محتوافوتوشاپپریمیرپاورپوینت2019
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید