ویرگول
ورودثبت نام
??????_(?.?)
??????_(?.?)
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

تولدت مبارک دلیل آزادی!

ب نظرم مثلث محکمترین و زیباترین شکل هندسی دنیاست

مخصوصا وقتی اینجوری ساخته بشه

من

تو ما

که بعدش ناخودآگاهت شروع کنه خوندن بقیش و یادت بیاره تموم سه نفره هامونو

تموم آرزوهایی که من،تو،ما تاوقتی به همشون نرسیم دست از این دنیا نمیکشیم

بزرگترین دلخوشی من شمایین

وقتی شمارو دارم که تو تاریک ترین شب های زندگیم بشین نگین آسمون و گیسویی که وسط انقلاب فریاد میزنه"بارون میاد!بارون داره میریزه روموهام"

که بعد باصدای خنده های بلندش وسط خیابون من هرثانیه از خنده هاشو بمیرم و زنده بشم...بااینکه کنارت نیستم و کیلومترها ازت فاصله دارم ولی از همین فاصله بغلت کنم

من بابغضتون میمیرم از غصه...باخندتون جون دوباره میگیرم

انقدر حرفامو نمیتونم اینجا بگم که حس میکنم بهتره کلا هیچی نگم..شاید سکوت جوابه!

چقدمایین نه!
چقدمایین نه!


بذار اینجوری حسم بهتونو بگم

من برای شمادوتا موذی ترین آدم دنیا میشم

حالا برای اینکه استحام این مثلثمون بیشتر بشه میخونم برات

بیبی تازه شده بیست و

چیشد ببخشید

من.تو.ما اگه هممون بخوایم..خاک میکنیم هرکی زدمون به خاک..اون موقع ماییم و هرچی دلمون بخواد

تولدتون مبارک پایه ترین پایه های زندگیم

رزو آزادی این عکسو بگیریم
رزو آزادی این عکسو بگیریم


تولدبرای گیسوبرای نگینآزادیحال خوبتو با من تقسیم کن
زن_زندگی_آزادی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید