ویرگول
ورودثبت نام
Karma
Karma
خواندن ۶ دقیقه·۱۷ روز پیش

کارما اومده یوهووو

ببینین کی اینجاست کارما اومده چی چی آورده ؟ یه سال تحصیلی جدید :)))
ببینین کی اینجاست کارما اومده چی چی آورده ؟ یه سال تحصیلی جدید :)))


خب خب سلااام بر رفقا امیدوارم از گرم و سرد شدن پستا خسته نشده باشین ولی امروز میخوام روشنتون کنم این شما و این آهنگ تیلوووورررر سووویییفتتتت

https://www.aparat.com/v/w76h660

برین عششق کنین

خب کارما جان چه خبرا ...



عرضم به خدمتتون که سال تحصیلی جدید داره شروع میشه و این یعنی دوباره درس و کتاب و جزوه البته من امسال راحت ترم چرا ؟ الان می گم بهتون :))

جی جی جی جینگ من تو بجنورد خونه گرفتم :) البته تنهایی نه با یکی از دوستام و این یعنی قراره حسابی درس بخونم و تلاش کنم نمرات بد پارسالم و جبران کنم

خیلی تو فکر کار کردنم دوست دارم در کنار درس خوندن کار هم بکنم اما خب راستش نمیدونم چه کاری رو شروع کنم که مناسب یه دانشجو باشه که نه زیاد وقتشو بگیره نه نیاز باشه تا دیروقت بیرون از خونه موند خلاصه اگه پیشنهادی داشتین در خدمتم ممنون میشم :))

خب سال تحصیلی جدید داره شروع میشه و متاسفانه برنامه ی درسی من با برنامه انتخاب واحد بچه های دیگه فرق داره چرا ؟ الان میگم چون اینجانب ترم پیش زده بود به سرم و سر جلسه امتحان ریاضی نرفتم که البته حذف پزشکی خورد و از طرفی شیمی آلی 1 و افتادم چون اوج افسردگیم بود و نمی تونستم درس بخونم (یادمه همون شبا بود قرص خوردم که به حساب خودم کار و تموم کنم خاک تو سرم یعنی یکی نیست بگه شاسکول با چهارتا قرص تو خواب عمیقم فرو نمیری چه برسه به خودکشی 😂😂) خلاصه که الان مثل بلانسبت خر تو گل گیر کردم که این ترم شیمی آلی رو باید پاس کنم در حالی که بقیه دارن بیوشیمی می خونن و من نمی تونم چون شیمی آلی 1 پیش نیاز بیوشیمی محسوب میشه و چون هنوز پاسش نکردم نمیتونم بیوشیمی بخونم به همین راحتی دیدین درد نداشت :)))

و اینکه این ترم خیلی درسا اختصاصی و سنگینن امیدوارم بتونم معدلم و بالا بکشم و بتونم خوب بخونم و اینکه حالم بهتر بشه

راستش خیلی خوشحالم که درسامون اختصاصی شدن ترمای پیش همش یا ادبیات داشتیم یا اندیشه داشتیم البته این ترمم درس انقلاب اسلامی داریم

این ترم قراره آمار زیستی بخونیم که نمیدونم چیه فیزیولوژی گیاهی داریم هم تئوری هم آزمایشگاه (آخه لامصب زیست سلولی مولکولی اومدیم نه زیست گیاهی :/ ) و من باید شیمی آلی و پاس کنم وگرنه گاوم 4 قلو میزاد :)) شیمی عمومی داریم و زیست شناسی میکروبی

خدایااااا چرا نمیتونم بیوشیمی بردارم من دوست دارم بیو شیمی بخونم چرااااااا آااهههه درررررد و نفرررررریییینننن دررررد و نفرررررییینننننن :(

همچینم تخصصی نبود ولی حداقل از ترمای پیش بهتر بود

دروغ چرا ؟!! برعکس سالای دیگه که شهریورش ناراحت بودم که دوباره قراره برم مدرسه امسال دلم برای دانشگاه تنگ شده مخصوصا اون حال و هوای دم غروبش که توی حیاط می نشستم و تو هوای سرد پاییزی و باد سردی که میومد غروب خورشید و نگاه می کردم و نسکافه و کیک می خوردم (البته الان رژیمم باید شیر و خرما بخورم :/ )

و دوستان لیدیز اند جنتلمنز یه خبر خوش دیگه اینکه رشته زیست شناسی دهمین رشته سخت دنیاست تبریککککک (طبق آماری که یکی از دانشگاه های آمریکا تو سال قبل برآورد کرده بود ) و این یعنی فاتحهههه سروران عزیزی که در امر خاکسپاری یاری کردند.... یعنی من بدبخت باید پ..ه بشم تا برم مقطع ارشد و بتونم آزمایشگاه بزنم یا توی یک آزمایشگاه کار کنم 😂

وایییییی قراره دوباره ریحانه و مریم و سمانه و زهرا رو ببینم دلم خیلی براشون تنگ شده :))))درسته خونه ها و خوابگاهامون هرکدوم اون سر شهرن اما اونقدر دوستشون دارم که همش پیش همیم مطمئنم دوباره قراره بریم پارک شهر بجنورد و پارکای دیگه رو آباد کنیم کلا تو کار پارکیم 😂😂

و یه خبر خوب دیگه اینکه درسته درسام سنگین شدن این ترم ولی تایم خالی بیشتر دارم این یعنی اینکه می تونم بیشتر بخونم و اگه تایم اضافه آوردم کتابم بخونم :))

راستش یکی از حسرتام بابت اینکه تابستون داره تموم میشه اینه که دیگه نمیتونم برم باشگاه و وزنه 10 کیلویی بزنم شبشم بیام خونه آبجیم اونقدر ماساژم بده که خوابم ببره 😂😂

دیگه احتمالا زیاد نتونم تو ویرگول فعالیت کنم ولی جد و آبادتونو جلو چشمتون میارم اگه بیام ببینم از فالوورا کم شده 😂



دیگه نمیتونم تو خونه اسپیکر بزارم پارتی بگیرم خدایااااا یک صاحبخونه ای دارم هر دفعه میبینمش باید کفاره بدم😂 یه پیرمرد غرغرو که سر اجاره بیست نفر آدم و اوسکول کرد آخرشم به زور کنار اومد باهامون

و اینکه دیگه نمیتونم زیاد کتاب بخونم درحالی که خیلییییی بهش نیاز دارم حتی بیشتر از بیوشیمی :))

خدایاااااا من نمیخوام از خانواده پول بگیرم اصلا میرم گدایی می کنم :((( فالگیری هم خوبه دم در دانشگاه میشینم فال دانشجو هارو می گیرم این روزه همه یه رلی چیزی دارن حتما 80 درصدم اسمشون علیه 50 درصدم دارن خیانت می کنن همینارو از کف دستشون بخونم حله😂😂😂😂

خواهشا شغل پیشنهاد بدین جویای کارم به شدددتتت😂

میترسم آخر بمیرم  آرزوی موی صورتی تو دلم بمونه
میترسم آخر بمیرم آرزوی موی صورتی تو دلم بمونه


خب جوووونم براتون بگه که قصد دارم به آزمایشگاه دانشگاه نفوذ کنم و فعالیتم و بیشتر کنم تو دانشگاه میخوام دلنوشته هام و جمع بندی کنم به استاد ادبیات ترم قبلمون بدم که تاییدش کنه که از طرف دانشگاه واسه چاپش اقدام کنم فقط خدا کمک کنه :/

عرضم به خدمتتون که قراره این ترم بیشتر حواسم به خودم باشه میخوام رژیمم و ادامه بدم و اگر شدددد باشگاه برم ولی هزینه ها واقعا زیاد شده فکر نکنم وجدانم قبول کنه مامانم اینا که مشکل ندارن خودم راضی نیستم :/

این روزا دارم رمان کیمیاگر و میخونم فوق العاده ست اولین بارمه دارم از این سبک رمان میخونم معمولا ترسناک تخیلی میخوندم ولی قلم پائولو کوئیلو فوق العاده مسحور کننده ست :))

انسان در جست و جوی معنا داره تموم میشه خداروشکر نتیجه خوبی داد نت برداری های زیادی انجام دادم و خیلی چیزا ازش یاد گرفتم فقط باید هر روز به خودم دیکته کنمشون

این تابستون زیاد کتابخونه نرفتم چون هوا خیلی گرمه و نمیتونم هر روز برم کتابخونه اما دلم پر میکشه برای فضای آرومش

و در آخر اینکه رفتم بجنورد باید برم پیش دکترم تا داروهام و تجدید کنه و دارو جدید برام بنویسه متاسفانه شبا خواب راحتی ندارم :(

خب خب بیاین درامش نکنیم من قراره حالم خوب بشه قراره قوی تر از قبل ادامه بدم قرار نیست مثل همیشه زجه بزنم که اولین نفر باشم قراره کلی مهارت جدید یاد بگیرم یه کار جدید شروع کنم و وارد یه دنیای جدید بشم محشره نه ؟ 😍😍😍

https://www.aparat.com/v/u69713f


حیاط دانشگاه :))
حیاط دانشگاه :))
بخشی از حیاط دانشگاه متاسفانه الان خشک شده :(
بخشی از حیاط دانشگاه متاسفانه الان خشک شده :(
از جذابیت های رشته زیست شناسی :))
از جذابیت های رشته زیست شناسی :))
سالنش
سالنش
رفته بودیم دانشگاه دوستم
رفته بودیم دانشگاه دوستم


قبل از اینکه بریم واسه  هفته سلامت  و گروه خونی گرفتن
قبل از اینکه بریم واسه هفته سلامت و گروه خونی گرفتن
من در حال طراحی کردن دل و روده قورباغه ای که تشریحش کردیم :/
من در حال طراحی کردن دل و روده قورباغه ای که تشریحش کردیم :/


آزمایشگاه شیمی
آزمایشگاه شیمی
وقتی دلت میخواد بخوریش از بس خوش رنگ شده :)))
وقتی دلت میخواد بخوریش از بس خوش رنگ شده :)))
موش آزمایشگاهی به روایت تصویر الان دیگه باید خدابیامرز شده باشن
موش آزمایشگاهی به روایت تصویر الان دیگه باید خدابیامرز شده باشن
اونجایی که رفتیم برای هفته سلامت گروه خونی می گرفتیم تو غرفه دانشگاه
اونجایی که رفتیم برای هفته سلامت گروه خونی می گرفتیم تو غرفه دانشگاه
مراسم اسید خوران در خوابگاه :/ وقتی یخچالت خالیه و شام نداری :)
مراسم اسید خوران در خوابگاه :/ وقتی یخچالت خالیه و شام نداری :)
روز دانشجو
روز دانشجو
و در آخر حماسه آفرینی و خلاقیت دختران و زنان سرزمینم :)) الحق دانشگاه باعث میشه استعداد های پنهان ما کشف بشن :)
و در آخر حماسه آفرینی و خلاقیت دختران و زنان سرزمینم :)) الحق دانشگاه باعث میشه استعداد های پنهان ما کشف بشن :)


~•°stargirl°•~

دانشگاهخاطرات دانشجوییخوابگاهغروب خورشیدشیمی آلی
Born of darkness, condemned to silence ✨🌙[{~•°stargirl°•~}]
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید