ویرگول
ورودثبت نام
Karma
Karma
خواندن ۴ دقیقه·۱۲ روز پیش

یک چالش جهش یافته

https://www.aparat.com/v/l206hyz

خب خب خب سلووووووووووممممممم کارما اومدهههه با یه چالش خفن از BABA YAGA با کمی تغییرات ژنتیکی :))))



1_چند وقته با ویرگول آشنا شدی؟

والا آشناییمون بر می گرده به دو سه سال پیش تو یه نگاه عاشقش شدم اومد نزدیک و گفت بانو اجازه می دهید حافظ واژه هایتان باشم ؟ و من هم گفتم با اجازه آقای بنی هاشمی و اقا دست انداز بلهههههه خلاصه جوووونم براتون بگه که اینجوری شد ما زدیم تو کار نوشتن و کلی رفیق جدید پیدا کردیم تا اینکه بوووممممم..... کنکور عشق میان ما را کمرنگ کرد (وی با اشک های خویش گلدان خانه اش را اب می دهد :/ ) تا جایی که من با اشک و آه از ویرگول وداع نمودم و رفتم (سمیه نروووووو :((( روزایی که تو نیستی آ سید دیگه اسنپ سوار نمیشه با خر میره سر کار ) و سپس از امسال دوباره بازگشتی شکوهمندانه داشتم اما درررییییغغغغ زیرا دوستان خویش را گم نمودم :(( اما دوستای جدید پیدا کرد یوهوووووووو (هم تو واقعیت هم تو مجازی )

https://www.aparat.com/v/r685og5


2_تا الان چند تا پست گذاشتی؟

به تو چه راست میگی برو همشونو بخون ببین چندتان

3_چند سالته؟

20

4_پست هات بیشتر چه محتوایی دارن؟

بستگی به مودم داره یه وقتایی کوکه کوکه حالم ... میام یه پستی میزارم که باید فقط قرررررش بدی یه وقتایی هم حالم خیلی داغونه یه پستایی میزارم که تا صبح باید عر بزنی :))

5_چه کسی در ویرگول توجه تو رو بیشتر جلب کرده؟

دیگه نشد تفرقه افکنی کنی

6_کتاب یا موبایل؟

کتاب (ولی با موبایلم هم خیلی ور میرم باید ترکش کنم :)

7_خودکار صورتیِ متمایل به زرد یا بنفش متمایل به سبز؟

قیمه رو ماستا ژله روی باقالی پلو :)

8_خودکارِ خدمتکار یا مدادِ بیزینس من؟

آلله وکیلی فکر کردی بیزنیس وومن بودن و به یک خودکار ترجیح میدم :/

9_قند با طعم آبگوشت یا هلو؟

آبگوشت با طعم هلو توش قندم بریزی بزاری توی فریزر یخ ببنده برای یبوست خوبه :)

10_سیب زمینی سرخ کرده با سس کاکائو یا سس توت فرنگی؟

هه خودتی فکر کردی نمیدونم میخوای سس کاکائو رو بهم قالب کنی توت فرنگی رو خودت بخوری ؟ معلومه توت فرنگی

11_دستمال کاغذی که برات نون می گیره یا دستمال کاغذی که برات آواز می خونه؟

دستمال کاغذی تو دست خمیر نشه نون گرفتن و آواز خوندن پیشکش :/

12_ساعت هفت صبح یا پنج صبح؟

پنج عصر ( حیف ساعت بدنم با هفت صبح تنظیمه :)

13_گریه یا خنده؟

هردوش

14_قبل از نوشتن این پست چی کار می کردی؟

باشگاه بودم در حال دمبل زدن

15_دوست داری اسمت چی می بود؟

اسم خودم و دوست دارم

16_بهترین کتابی که تا الان خوندی؟

کتاب اقلیت از فاضل نظری و کیمیاگر از پائولوکوئیلو و آوای فاخته از جی کی رولینگ (محشر بود )

17_بهترین غذا از نظر تو؟

هرچیزی غیر از غذای سلف :/

18_بهترین خوراکی از نظر تو؟

چیپس ولی الان ترک کردم قبلا واسش آدم می کشتم :))

19_بهترین کار دنیا از نظر تو؟

خندوندن و خوب کردن حال بقیه و کتاب خوندن و آهنگ گوش کردن

20_خسته شدم دیگه بسه.

stop babe !!! it's another start

21-به نظرت زندگی چه رنگیه ؟

سفید , سفید شامل همه ی رنگ ها میشه

22_شبا قبل خواب به چی فکر می کنی ؟

کاش یه جنی بود که بدنم و ماساژ میداد خیلی درد می کنه :/

23-کدوم یکی از برنامه های صدا و سیما رو بیشتر از همه دوست داشتی چرا ؟

احضار (ایرانی )😂😂

مثلا قرار بود ترسناک باشه ولی من فقط میخندیدم بهش آخه کجای دنیا شیطان میاد رو به روت میشینه باهات حرف می زنه اونم اینقدر واضح کم مونده بود چایی و شیرینی هم بخورن شنیدم شیطان بعد از دیدن این فیلم معتاد شده شبا تو جوب می خوابه سوسک و موش می خوره

آخه لامصبااااا نمیتونین فیلم ترسناک بسازین نساااازییننننننن ابهت شیطان و زیر سوال نبرین الان خوب شد بنده خدا افتاده گوشه مرکز ترک اعتیاد ؟ 😂

یه بازیگری رو هم برای نقش شیطان آوردن که یعنی قیافش و می بینی می گی از حوریان بهشتیه به چشم برادری کراش العالمینه فقط یه تسبیح کم داره 😂😂

آخه شما این قیافه رو نگاه کن نه آلله وکیلی ببین .... ایشون بیشتر بهشون میخوره از قدیسان بهشتی باشن تا شیطان آخه یکی نیست بگه اینو میارین نقش شیطان نمیگین نصف ایران شیطان پرست میشن ؟ 😂😂

24_ اگه قرار بود عمل زیبایی انجام بدی چه عملی انجام می دادی؟

دماغم و عمل می کردم (الان اینو گفتم که بیاین از دماغم تعریف کنین که منصرف بشم چون پول ندارم واسه عمل😂😂)

25_ اگه قرار باشه وصیت کنی کدوم وسیلت و به کی می بخشی ؟

اگه من باشم که میگم اول از همه دفتر خاطراتم و بسوزونن بعدشم همه ی وسایلم و با خودم خاک کنن سر خاکمم مصطفی آزاد و دعوت کنن بیاد روضه بخونه 😂

https://www.aparat.com/v/n99603p


26 _ حرف اخرت چیه ؟

اگه عشقت کشید تو هم چندتا سوال بهش اضافه کن ;)

ممنون از BABA YAGA بابت چالش و عرض پوزش بابت افزودن سوالات و همی تشویق سایرین به افزودن هرچه بیشتر سوالات 😂

~•°stargirl°•~

چالش از خودت بگوحرفی ندارمنمیخوام تگ بزنمآی لیلا لیلا لیلا لیلاچالش
Born of darkness, condemned to silence ✨🌙[{~•°stargirl°•~}]
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید