ویرگول
ورودثبت نام
Karma
Karma
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

I'm a Bad girl


you know what ?

امروز می خوام اون دختر بده ی داستان باشم

خوب به صورتم نگاه کن

آره همون رژ لب پر رنگه ست که داره خودنمایی می کنه

سیاهه

تیره ست

مثل چشمام

امروز می خوام آدم بده ی داستان باشم

خسته شدم از آدمای منفی مثبت نما

خسته شدم از رد گچ روی تخته سیاه مدرسه که وقتی فوتش می کنی بازم سیاهیه تخته به چشم می خوره

خسته شدم از خورشید که جام قهرمانی بزرگترین دروغگو هستی رو به اون اختصاص دادن (ولی خودمونیم دروغای شیرینی داره تحویلمون می ده )

آره امروز نمی خوام ادای آدم خوبا رو در بیارم که مثلا به جهان ثابت کنم دارم قانون شکنی می کنم

هی تو !! با من بودی گفتی ضعیف ؟ هر وقت با کفشای من راه رفتی بعدا قضاوتم کن

https://www.aparat.com/v/z12ew62

هی تویی که داری با تمسخر به سر تا پام نگاه می کنی !! بهت حق می دم به چشمام نگاه نکنی چون اون موقعست که تصور تعفن برانگیز خودت و میبینی

مواجه شدن با خود واقعیت همینقدر زجر آوره اگه فقط یه لحظه آدم بده ی داستان می شدی می تونستی خود واقعیت و ببینی

اگه فقط یه لحظه دست از خوب بودن بر می داشتی سایه ی تاریکی رو می دیدی

من امروز دختر بدی شدم دیگه از قوانین این دنیا پیروی نمی کنم

می خواین به تکامل برسم ؟ می خواین رفتارام و اصلاح کنم ؟

منتظر نباشین

من تکامل یافته ترین نمونه ی مژده ی این بیست سال اخیرم

من تکامل یافته ترین مژده نسبت به ثانیه ی پیش هستم

تکامل بی نقص بودن نیست

تکامل پذیرش خود همراه با تمام نقوص ادراکات حسی و امیال طبیعی خودمون و تلاش در جهت استفاده ی درست از اون هاست

تکامل به معنی پذیرش نقص انسانیت است

this system is updating please wait.....

تو قرار نیست یه فرشته مقرب بشی تو باید یاد بگیری چه طور با نقص هات زندگی کنی که به دیگران و خودت آسیب نزنی

فقط وقتی آدم بده ی داستان باشی می فهمی آدم خوبا چه چیزایی رو زیر نقاب خوب بودنشون مخفی کردن

فقط وقتی آدم بده ی داستان باشی می فهمی آدم خوبا تو راه رسیدن به توهمات پوچ ذهن کمالگرای فریبکارشون چه بدی هایی رو پنهان کردن

خورشید فقط یه ستاره از بین میلیارد ها ستاره ی کیهانه که برامون توهم روشنایی ایجاد می کنه اما حقیقت آسمون تاریک پر ستاره ی شبه که قربانی دروغای یک ستاره ی ناچیز میشه ......



~•°stargirl°•~

https://www.aparat.com/v/s39qtd3


you think that you know me goodim the bad guy
Born of darkness, condemned to silence ✨🌙[{~•°stargirl°•~}]
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید