ویرگول
ورودثبت نام
پارسا فروغی
پارسا فروغی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

تجربه های شخصی از شرکت های AD Network :

سلام دوستان

امروز بر اساس یکی از تمرین هایی که در کلاس دیجیتال مارکتینگ آقای طالبی داشتیم می خواهم از تجربه های شخصی خودم چند نکته را با شما در میان بگذارم .

این تمرین مربوط به بررسی آژانس ها و شبکه های تبلیغاتی (AD Network) ها مانند Adnegah ، MediaAd ، yektanet و صباویژن sabavision و همچنین بررسی شرایط هر کدام از این شرکت ها برای درست کردن کمپین های متفاوت میباشد .

بر اساس بررسی و تجربه شخصی که من با برخورد با این شرکت ها داشتم متوجه شدم که شرکت Adnegah ثبت نام اینترنتی ندارد و برای ارتباط و ایجاد کمپین باید از طریق تماس تلفنی با این شرکت ارتباط برقرار کرد تا از تعرفه ها و سیستم کارکرد آنها اطلاعات مورد نیاز خودمان را کسب کنیم .

یکتانت

یکتانت:

از نکات مثبت می تونم به موارد زیر اشاره کنم

1. توضیحات جامع و مفید از کمپین های تبلیغاتی و اینکه هدف از ایجاد این کمپین ها چیست

2. داشتن آیکون راهنمایی گام به گام در شروع ساخت کمپین و توضیح کوتاه هر قسمت که باعث میشود راحت بشه انتخاب کرد

. 3. تقسیم بندی واضح و شفاف از انواع کمپین های تبلیغاتی در صفحه اصلی که باعث دسترسی آسان و راحت به قسمت های مختلف میشود.

4. توضیحات به جا و مناسب برای هر کمپین تبلیغاتی

5. تماس تلفنی با مشتری برای راهنمایی بیشتر

6. توضیح هر قسمت با عکس مورد نظر

مدیا اد

پنل كاربری مدیا اد هم بسیار راحت و user friendly بود و در ثبت نام و ايجاد كمپين مشكلی نداشتم و

همچنین mediaad در وب سايت خودش مراحل ايجاد چند كمپين رو به صورت ويدئويی آموزش داده بود

و اکثر امکانات سایت شبیه یکتانت بود

اما تبلیغات پوش و ویدیویی ندارد و همینطور تقسیمات انواع آنها برای شفاف سازی انجام نشده

صبا ویژن

مراحل ثبت نام در صبا ویژن نه تنها راحت نبود بلکه کلافه کننده هم بود. اول این که کد احراز هویت رو به ایمیلم ارسال کرد و بایستی ایمیل تایید رو باز می کردم تا کد پنج رقمی رو از اونجا بخونم . در مرحله بعد کد احراز هویت دیگری به گوشی موبایل ارسال شد تا وارد پنل کاربری شدم. این بار آیتمی برای وارد کردن هزینه هر کلیک ندیدم و در نهایت کمپین ایجاد نشد و هر دو باری که تلاش کردم ، فقط به صورت پیش نویس ایجاد شد. همچنین صبا ویژن برای ثبتنام تکمیلی نیاز به اسکن کارت ملی هم داشت


امیدوارم مطالعه این مطلب و مقایسه Ad Network های مختلف ، در ایجاد کمپین بهتون کمک کنه.


در آخر باید مجدد ذکر کنم که تمامی نوشته های اینجانب بر اساس تجربه های شخصی و بررسی مشاهده های شخصی بنده است و صرفا برای تمرین های کلاسی در دیجیتال مارکتینگ این مطلب را منتشر میکنم.


دیجیتال مارکتینگکمپین‌های تبلیغاتیad network
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید