ویرگول
ورودثبت نام
محمد مرادی
محمد مرادی
خواندن ۷ دقیقه·۲ سال پیش

ماشین پولسازی، رویا یا واقعیت؟

ماشین پولسازی
ماشین پولسازی


رویاهای دوران کودکی همیشه جرقه ای برای پیشرفت بوده است. ماشین پول سازی یا ماشین چاپ پول یکی از رویاهایی بود که بسیاری از ما در کودکی داشتیم.

وقتی نوجوان بودم، همیشه دوست داشتم در اتاقم یک دستگاه چاپ پول داشته باشم تا بتوانم هر روز مقدار زیادی پول چاپ کنم و با آن پول هرچه می خواهم بخرم.

وقتی بزرگ شدم، فهمیدم که ایده ماشین چاپ پول ایده احمقانه ای است که در ذهنم پرورش داده ام. چنین چیزی ممکن نیست، مگر می شود یک فرد عادی در خانه بدون هیچ پشتوانه ای پول چاپ کند و بتواند این پول چاپ شده را خرج کند؟ می توانم ساعت ها به فکر کودکی ام بخندم.

آیا نمیشود یک دستگاه داشت و از آن پول ساخت؟ اینجاست که به جمله اول این مقاله میرسیم که رویاهای کودکانه همیشه جرقه ای برای پیشرفت بوده است اما چگونه؟

آیا هیچ دستگاهی وجود ندارد که خدماتی به بشر ارائه دهد و انسان بتواند آن خدمات را بفروشد و از فروش آن خدمات به پول برسد؟

قطعا وجود دارد. اگر کمی فکر کنید متوجه میشوید با پیشرفت تکنولوژی اکنون خیلی از خدمات را به جای نیروی انسانی، دستگاه های مختلف ارائه میدهند. برای مثال دستگاه های بسته بندی، دستگاه های چاپ، دستگاه های برش لیزری و...

در واقع این دستگاه ها همان ماشین های پولسازی هستند که جای اینکه پول چاپ کنند خدماتی ارائه میدهند که گاهی این خدمات میلیارد ها تومان ارزش دارند.

اکنون دیگر به رویای کودکی خود نمیخندم و رویای کودکی خود را زندگی میکنم اما چگونه؟ اینگونه که من با توجه به رویاهای کودکی خود توانستم ماشین های پولساز زیادی پیدا کنم و از آنها به درآمدزایی برسم و رویای ماشین پولسازی کودکی خود را محقق کنم.

اما تشکر میکنم از شرکت کارمانیا طب که رویای ماشین پولسازی مرا محقق کرد.


آیا ماشین پولسازی واقعا وجود دارد؟


اکنون معتقدم که نباید از رویاهای کودکی و حتی ایده های مضحک خود دست بکشید، فقط آنها را پرورش دهید و آنها را زنده کنید، آنجا معجزه را خواهید دید.

پدربزرگم می گفت: پنیر مجانی همیشه در تله موش است. مثل اینکه راست می گفت ما انسان هستیم و مردم با تلاش و کوشش زندگی می کنند، هیچ کار و درآمدی بدون تلاش و کوشش امکان پذیر نیست، حتی ماشین پول سازی که در ادامه معرفی می کنم نیاز به علاقه و پیگیری شما دارد که پول در بیاورید. از آن..

دستگاه پولساز قطعا وجود دارد، اما این دستگاه برای همه کار نمی کند و شرایط خاص خود را برای کسب درآمد دارد.

پس این خواب را که من یک دستگاه چاپ پول دارم را دور بریزید و آن را در گوشه اتاق بگذارید و در دستانم بگذارید و این دستگاه بدون اینکه کاری انجام دهم برای من پول درآورد.

در زیر قصد داریم دستگاه هایی را معرفی کنیم که دستگاه های ارائه خدمات قابل فروش و کسب درآمد هستند.

این حالت نزدیک ترین حالت به یک ماشین پول ساز واقعی است، هر چیز دیگری می تواند کلاهبرداری باشد.

یک فرد باهوش امروز هرگز ماشین پولساز خود را به دیگران نمی دهد و حتی آن را نمی فروشد، اما در زندگی من ماشین های پولساز زیادی وجود دارد و در زیر فقط یکی از این ماشین ها و ماشین های پولساز خود را ارائه می دهم، پس با من همراه باش رفیق .


دستگاه لیزر تیتانیوم


من معتقد بودم که یک ماشین پول سازی وجود دارد که می توان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد، اما نمی دانستم چه نوع ماشینی است و چگونه و با چه نوع ماشینی می توانم پول در بیاورم.

من هر روز ساعت های زیادی را در وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مختلف به دنبال یک وسیله رویایی پولساز می گشتم و در جستجوهای خود در دیجی کالا، ترب و ایمالس به وب سایت کارمانیا طب برخوردم.

در سایت کارمانیا طب با دستگاهی به نام دستگاه لیزر تیتانیومی برخوردم، این دستگاه چیزی جز دستگاه لیزر موهای زائد نبود. اما چگونه می توانم از این دستگاه درآمد کسب کنم؟ ساعت ها با مشاوران شرکت کارمانیا طب صحبت کردم، روزها به تصمیم نهایی خود فکر کردم و در نهایت با کمک شرکت کارمانیا طب با یک پزشک عمومی در شهرم و از خرید دستگاه لیزر تیتانیومی از شرکت کارمانیا طب مرکز لیزر موهای زائد که خودم ساختم.

اکنون پس از دو سال، من صاحب 5 دستگاه لیزر تیتانیوم دیگر در مرکز خود هستم و دستگاه لیزر تیتانیوم اولین دستگاه پولساز در زندگی من بود.

حالا ممکن است بپرسید دستگاه لیزر تیتانیوم چیست که در زیر توضیح خواهم داد.


دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه از بین بردن موهای زائد بدن است.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد وارداتی به ایران توسط شرکت کارمانیا طب می باشد که از سه طول موج لیزر (الکساندرایت، دایود، اندیاگ) برای حذف دائمی فولیکول مو استفاده می کند. این دستگاه یکی از پرطرفدارترین و پولسازترین کلینیک ها و مراکز لیزر زیبایی در ایران و جهان می باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کشور چین است که قطعات آن آمریکایی و ژاپنی میباشد که پیشتر در مقاله دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست در سایت ویرگول به آن پرداختیم.


مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم


  • جواب عالی
  • اپیلاسیون کاملا بدون درد
  • اپیلاسیون کاملا بدون درد
  • جوابدهی عالی
  • اپیلاسیون کاملا بدون درد
  • پشتیبانی از انواع پوست
  • دردپشتیبانی از انواع پوست
  • پشتیبانی از انواع مو
  • بازگشت سرمایه عالی برای صاحبان کلینیک لیزر
  • قیمت مناسب برای خدمات لیزر موهای زائد


حال این سوال پیش می آید که چگونه یک دستگاه موبر لیزری چگونه درآمدزایی می کند، سپس به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید با دستگاه سوپرانو تیتانیوم درآمد کسب کنید.


دستگاه لیزر تیتانیوم چگونه درآمدزایی می کند؟


با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و تاسیس مرکز لیزر موهای زائد می توانید خدمات رفع موهای زائد را ارائه دهید که هم اکنون در ایران طرفداران زیادی دارد.

این باور را که ارائه خدمات به مشتریان یک بار مصرف است را کنار بگذارید، زیرا مشتریان شما در ابتدا بین 8 تا 15 جلسه برای دریافت خدمات لیزر در فواصل یک هفته ای به شما مراجعه می کنند و پس از حذف کامل موهای زائد، باید لیزر را مجدداً در ساعت 2013 تمدید کنند. حداقل هر دو ماه یکبار دوباره به شما مراجعه می کنند و این خدمات دائمی است و شاید تا آخر عمر بسته به ژنتیک مشتری شما باشد.

این باور را که مراکز لیزر در کشور افزایش یافته اند و درآمدزایی ندارد را نادیده بگیرید زیرا اکثر کلینیک های لیزر به دلیل استفاده از دستگاه های قدیمی یا بی کیفیت خدمات بی کیفیت ارائه می دهند، اما همیشه می توانید بهترین قیمت را با کارمانیا تب داشته باشید.

فقط کمی هوشمند باشید و از سیگنال هایی که در این مقاله به شما دادم استفاده کنید.

در این صورت کلینیک لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو درآمد ثابت و میلیاردها پول را برای شما فراهم می کند.


هزینه راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد


  • هزینه اجاره بها محل کلینیک لیزر مو های زائد
  • هزینه تبلیغات
  • هزینه پرسنل کلینیک لیزر

تمام هزینه های نام برده شده در بالا میتواند میزان سود آوری شما را تعیین کند. شما با خرید دستگاه لیزر کندلا یا دستگاه تیتانیوم از شرکت کارمانیا طب که معتبرترین شرکت تجهیزات زیبایی در ایران و تامین کننده کالا برای دیجیکالا، ایمالز و ترب میباشد میتوانید سود آوری خود را تضمین کنید.


میزان سودآوری راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد


طبق آماری که سایت کارمانیا طب از میزان سود آوری کلینیک های لیزر موهای زائد منتشر کرده است متوجه میشویم که برخی از کلینیک های لیزر موهای زائد ماهیانه درآمد میلیاردی دارند.

بازگشت سرمایه برای کلینیک های لیزر موهای زائد در بدترین حالت 6 تا 8 ماه میباشد و این موضوع در گرو این است که شما از مشاوره و راهکار ها و دستگاه های شرکت بازرگانی کارمانیا طب استفاده کنید.

کلینیک های زیادی در ایران وجود دارند که با یک دستگاه کارکرده شروع به کار کرده اند و اکنون چند شعبه در شهر های مختلف و تعداد زیادی دستگاه دارند و انواع خدمات زیبایی را در مرکز خود ارائه میدهند.

اگر من توانستم و تعداد زیادی از افراد توانستند، پس شما هم میتوانید کسب و کار خودتان را داشته باشید.


نتیجه گیری


در این مقاله سعی شده تجربه ی یک آدم موفق و پولساز را برای شما شرح دهیم و قصد رویا فروشی نداشته ایم استفاده از ایده های این مقاله میتواند میلیاردها تومان برای شما پولساز باشد، در عین حال میتواند مانند خیلی از کار های دیگر برای شما ضررده باشد پس قبل از شروع هر کسب و کاری در مورد آن تحقیق کنید.

اگر با خواندن این مقاله به راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد و کلینیک زیبایی ترغیب شده اید میتوانید از مشاورین شرکت کارمانیا طب مشاوره بگیرید تا از تجربه متخصصان این زمینه استفاده کنید.


منبع: سایت خبری برنا نیوز




کسب درآمدماشین پولسازیدستگاه لیزر تیتانیومافزایش درآمدپولسازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید