ویرگول
ورودثبت نام
علی موسوی
علی موسوی
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

دوست دارم مدیرعامل شرکت بشم

سلام ، اجازه بدین برم سر اصل مطلب

من از کودکی کار کرده ام و همزمان هم تحصیل را ادامه داده ام

اولین شغلم، چوپانی بود

شغل بعدیم خیاطی بوده

دوران دبیرستان ریاضی م ضعیف بود

معلم ریاضی منو توی دروس تقویتی ثبت نام کرد و ریاضی م خوب شد و بعد از اون موتورم روشن شد و هم دیپلم ریاضی گرفتم و هم لیسانس ریاضی و هم فوق لیسانسم ریاضی شد

در سن بیست سالگی کارمند شدم و در این مدت 20سال سه تا شرکت مختلف کار کرده ام و زمانی شرکت را ترک کرده ام که دیگه بهره وری مناسب را برای شرکت نداشتم و به خواست خودم جابجا شده ام

هر شرکت کارکنم دقیقا سروقت حاضر میشم و دوست دارم که تایم زیادی را برای شرکت کارکنم (البته کارمفید)

اینهم بگم که هرجایی هم کارکرده ام بعنوان نیروی صفر کیلومتر استهدام شده ام و بعد از مدت چند سال یکی از مدیران ارشد اون سازمان شده ام و بعد اونجا رو ترک کرده ام

الان که بیشتر فکر میکنم و علت تغییر شغلیم رو بررسی میکنم، متوجه میشم که من باید مدیرعامل اون شرکت میشدم

اگر مدیرعامل میشدم، دیگه اونجا رو ترک نمی کردم

الان توانایی اداره یک شرکت 500 تا 1000 نفره را هم دارم

اگر کسی ایده و یا نظری داره خیلی خوشحال میشم که راهنمایی کنید

09126888238

بهره وریمدیرعامل شرکتشرکت
علاقه مندی من کمک به دیگران و شاد کردن دل دیگران و حمایت از مظلوم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید