ویرگول
ورودثبت نام
علی موسوی
علی موسوی
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

آیا شما هم اختلاس گر هستید . . .!!!

همه تون اختلاس گر هستید. . .

ماشینم را فروختم (البته با هزار جور بدبختی) چون که باید مراقب می بودم که گیر دلال های عوضی نیفتم(البته همه شون اینطوری نیستن و دلال خوب هم داریم) یا اینکه خریدار ماشین به تعهداتش عمل کنه و پولمو بده و همه این دق دق ها رو داشتم که بالخره یه نفر پیدا شد و ماشینم را خرید

با خریدار به یکی از دفاتر . . . رفتیم که هزینه مالیات نقل و انتقال خودرو و خلافی و عوارض شهرداری رو پرداخت کنیم

البته بعد از کلی وقت تلف کردن و سوال های الکی به من گفت که لطفا کارت بانکی تون رو به من بدهید و کارت کشید به مبلغ 2،045،000 ریال

من خیلی تعجب کردم و گفتم آقا هزینه خدمات شما اینقدر میشه؟!!!

اون آقا هم با کمال اطمینان و حق به جانبی فرمودند که بله درسته

من خیلی عجله داشتم و وقت اینکه بحث کنم رو نداشتم رفتم و در یک فرصت مناسب به چند دفتر دیگه هم سر زدم و قیمت این خدمات را از اونها هم پرسیدم ولی متاسفانه هر دفتر یه قیمتی می داد و در نهایت متوجه شدم که اون دفتر اولی هزینه خیلی بالاتری از من اخذ کرده و ادامه ماجرا>>>>

توی اینترنت کانون مربوط به اون دفاتر را پیدا کردم و یک شکایت از اون دفتر انجام دادم و قرار شد که بهم زنگ بزن

بعدش من اومدم فکر کردم و یه حساب سرانگشتی انجام دادم که میزان مراجعین به این دفاتر حدود 300 تا 500 نفر اگه باشه که هست، و از هر نفر بین 50 تا 100 هزار تومان اضافه اخذ کنند در یک ماه و یک سال چه عدد و ارقام بالایی خواهد شد!!!!!!!!!!

مثلا 500 نفر هر نفر 100 هزار تومان اضافه بگیرند میشه روزی 50 میلیون تومان و ماهیانه میشه یک میلیارد و پانصد و سالی میشه 18 میلیارد تومن و . . . .


کارت بانکیاختلاسقطره قطره
علاقه مندی من کمک به دیگران و شاد کردن دل دیگران و حمایت از مظلوم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید