ویرگول
ورودثبت نام
محراب یامی
محراب یامی
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

محراب یامی

محراب یامی
محراب یامی


چشامو میزارم رو هم شاید ببینمت

که هنوز من یادت هست

ولی تا بسته میشه آخرین تصویر اونه

که همه ظرفا شکست

من اگه کم بودم بد بودم

روت حساسم و غیرتی یکم حسودم

منو ببخش اگ خوارت کردم و پست بودم

منو ببخش اگ بد حرف زدم و مست بودم

نمیخوام بزنم این حرف ک لیاقت نداری

ولی خب به خیلی خوب بودنم عادت نداری

نمیخوام بگم که من خوب بودم و تو اون بده

اگرم اشتباه از من بوده تو توون نده

نمیخوام فک کنی که یه پسر بد فازم

یا واسم زیاد بودی یا میزاشتی کم واسم

نمیخوام فک کنی که بهتر از تو هس بازم

فقط رو این که باشون گرم میگیری حساسم

نمیخوام در بیارم از بقیه آمارتو

هر جای شهرو قدم زدم دیدم آثارتو

نمیخوام فکر کنن که واسم هیچ کاری نکردی

من همونم که سرم زدی قید مامانتو

نمیخوام ببینم که دوستام تورو صدجا دیدن

نمیخوام ببینم که ازت حرف بد شنیدن

نمیخوام حرف بزنن راجب تو هرجا میرن

نمیخوام حتی فکر کنن بهت تو الافیم

اصلن درگیر توعم رسما

از کسی نمیترسم

سر این حسم هستم

تا وقتی بگیری دستم

پایه حرفام نشستم

تا موقعی که بری

اون موقس که خیلی خستم

شاید بزنم فیریک

که چرا میزدی تو منو دریبل

با کارات میگرفتی روم هی تیریپ

میگفتی میمونم حتی تا پیریت

چجوری الان شدم هیستیریک

نگو نیستی که طاقت ندارم

همینجوریشم یه شب یه خواب راحت ندارم

محراب یامینمی‌خواممحرابیامیچشامو میزارم رو هم شاید ببینمت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید