ویرگول
ورودثبت نام
محراب یامی
محراب یامی
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

محراب یامی

mehrab yummy
mehrab yummy

میدوعم دنبال خودم میدوعم دنبال تو

یجایی میگیرمتو

دستت تو دست اونه خیس شد باز آسمونه چشمام از دیروز سر تو

تو میبینی حالمو ولی میری یا درگیری در میری از دستم یهو دیدی خستم

مهم نی بودو نبودت منی که همه شرطامو رو چشمات بستم

من میبینم تورو تصمیم میگیرم خط بکشم دور شهر دور بشم از غیر تو

ولی تو برعکسمی بهتر پیدا شه سریع میریزی با اونو زود از یادت منو میبری

منی که سنگین بودم الان سبک ترینم منی که سنگی بودم نرمم الان شدیدا

منی که تورو دیدم کل طبیعتم به هم خورد و با هر چی که بودو نبودم دیگه قرینم

انگیزه میداد به قلب مریضم هی تند تند اشکا میریزن این پیکا خیلی ریزن ساقی بده من بریزم میخوام کل شهر بام رو راست شه

آرع میخوام رو راست شه باهام این شهر دو رو که پر از دوز و کلکه و پر از عین تو بود

من میخوام ببینم به دینم ایمان آوردنو حقشونو پس بگیرن

بزازم واست خیلی میزاری واسم از جون اگه شی واسم لیلی من میشم واست مجنون

همه چی دو طرفه عشق میدم عشق میگیرم بزاری دنیاتو وسط میگیرم از زندگیمم

دو سه روزه بوسه نزد رو لبم خشکه میشینم جلو تیوی بیتو ندارم مشکل

حالا تو حرص بزن نصفه شب تکست بزن استرسی شدی جا زنگ بهم زانکس بزن

برنگرد دیرع دیگه به همه میرع میگه

مودمو کرده سیاه قلبمم تیکه تیکه

اما اون نمی‌دونه اونه جونه همه رگ و خونه یه دیوونه داره که واسش میخونه

شلاق مژه هاش خورد به تن بی جونم

مثل اون نمیبینم هی نگید دیوونم

اسگلشم تو پست کل شب میگم مال منه

کصخل شه شهر یه خوش فرم شر که زد تو قلبم

تا شب تا روز واسش کشت مرده شم

انگیزه میداد به قلب مریضم هی تند تند اشکا میریزن این پیکا خیلی ریزن ساقی بده من بریزم میخوام کل شهر بام رو راست شه

محراب یامیآهنگ محراب یامییامیmehrab yummyمهراب یامی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید