ویرگول
ورودثبت نام
کاترین کوچک
کاترین کوچک
خواندن ۲ دقیقه·۶ ماه پیش

باید برایت بگویم که چه بر من گذشت

بگذار برایت بگویم که چه بر من گذشت.

امروز و دیروز پر از استرس.

مردی روی ما چاقو کشید.

ورزش بسیار

هوا کمی دارد گرم میشود...

الان میشود دو هفته یا سه هفته که پارتنری ندارم.

زندگی بدون پارتنر ناراحت کننده و گریه اور است برای بنده

حتی نمیتونم بنویسم ای تف تو این زندگی . لحن خودم رو پیدا نکردم.

میپرسن از من ازادی یا مرگ

نمیدونم

مگر مرگ یک نوع ازادی نیست.

پاهام کمی یخ زده و خیلی تمیز نیستم چون از بیرون که رسیدم خونه دوش نگرفتم.

البته دست و پاهام رو شستم. الان یه بسته الویه اماده خوردم با نون تست.

قیمت دلار من رو میترسونه . واقعا باعث استرس در من میشه.

قلبم خیلی تند میزد اون روزی که اخبار پخش شد.

فکر کردم که همه امید و ارزوها رفته بر اب شده.

همین الان هم البته معلوم نیست بر اب نرفته باشه. با این قیمت دلار و اوضاع اقتصادی و یه بیرون ساده 400،500 باید بسلفی.

خرج ماهانم که از دستم دررفته. با یه حقوق ثابت فقط دارم از اندک اندوخته ها مصرف میکنم .

طولی نمیکشه که پس اندازهام تموم بشه و بعد من میمونم و اون حقوق ثابت و خودم که عادت کردم به ولخرجی.

کمی راجب ترید اسپات گرید و این ها تحقیق کردم ... تحقیق کوچولو.

از سالها پیش بنده با ترید مخالفم . یه جا خونده بودم فقط هولدرا هستن که خیلی پولدار میشن و نه تریدرها !

چی بگم والله


الان به شدت خوابم میاد با اینکه ساعت 10:30 شب هم نشده . احتمالا به خاطر پیلاتس سنگینی باشه که ساعت 7 شب انجام دادم.


یه مدته دیگه خیلی از مرد ها و حتی دوست پسر خوشم نمیاد . ترجیح میدم با زنها در ارتباط باشم و دوستای دختر داشته باشم.

چی بگم والله فکر کنم بزرگ شدم.



دوست پسرقیمت دلار
فرفری و سرخوش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید