ویرگول
ورودثبت نام
رقیه اخگری
رقیه اخگری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

چطور از پوستمان مراقبت کنیم؟

رقیه اخگری هستم مشاوره دوره های پوست و مو هستم ۱سال وارد بازاریابی شبکه ای شدم قبلا شغل های زیادی رو تجربه کرده بودم که شامل کار در دفتر وکالت_کامپیوتر_تزریقات_کتابفروشی_آموزشگاه زبان به دلیل اینکه متاهل شدم و شرایط کار کردن در بیرون را نداشتم به این شغل بی نظیر رو آوردم که درکنار فرزند و همسرم باشم

چکیده:همیشه پیشگیری بهتر از درمان است رویای ما داشتن پوست شفاف و صاف است. وقتی پوست خود را شناسایی کردید. نوبت به مراقبت های مخصوص پوستی می‌رسد. اگر مطمئن نیستید تیپ پوستی تون چیست و مراقبت مخصوص آن را نمی‌دانید حتما مطالب زیر را مطالعه کنید

مقدمه:داشتن پوست زیبا و جذاب چه ویژگی دارد؟

اینکه باید رسیدگی شود و مراقبت هایی که گفته می‌شود را با اصول انجام بدهید.تا بعد ها مشکل جدی نخایید داشت

۳راه اشتباه که اکثر مردم انجام می‌دهند.

۱:شستن صورت با صابون بدلیل اینکه قلیایی هست ph14 دارد پوست را خشک می‌کند دچار چین و چروک و لک می‌شود.

۲:شستن صورت با شماپو بچه شویندگی نرمال دارد و پاکسازی کامل نمی‌کند.

۳:استفاده از کرم های دست ساز در مدت کوتاهی لک های پوستی را می‌برد و پوست را روشن می کند و مصرف کننده راضی می شود اما مصرف این کرم ها در مدت زمان طولانی باعث انواع بیماری های پوستی می‌شود و مشکلات تنفسی_رنگ پریدگی و ضعف اندامها را در پی دارد

۵ راهکار طلایی برای داشتن پوست زیبا

۱:صورت خود را با شوینده مناسب بشورید مانند ژل شستشوی صورت یا فوم صورت

۲:با آرایش نخابید

۳:صورت خود را در روز دوبار بشورید

۴:استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان

۵:در طول روز آب زیاد بخورید

مراقبتپوست زیبازیباییپوست شادابپوست باتراوات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید