ویرگول
ورودثبت نام
عرفان
عرفان
خواندن ۲ دقیقه·۶ ماه پیش

تجربه تلخ خرید از «کیکِ خونه»

سلام

بر حسب وظیفه خودم و آگاه سازی مردمم میخوام در مورد یک فروشگاه کیک و شیرینی خانگی به اسم کیکِ خونه صحبت کنم. اول بگم هیچ قصد و قرضی تو این متن نیست و تماما تجربه ی شخصی خودم و همسرم بوده

توی تعطیلات عید تصمیم گرفتیم شیرینی عیدمون رو از این مجموعه بگیریم

انصافا هم کیک و شیرینی هاشون خوشمزه س چون مشتریشون بودیم (بودیم چون دیگه از این مجموعه سفارش نمیدیم دلیلش رو در ادامه توضیح میدم)


اولین سفارش شیرینی عیدمون رو ۲۹ اسفند دادیم و رسید و خیلی خیلی خوب و خوشمزه و تازه بود

توی تعطیلات تصمیم گرفتیم دوباره سفارش بدیم

روز ۱۱ فروردین سفارش دادیم و...چشمتون روز بد نبینه

بعد از یک ساعت و نیم پیک تماس گرفت ادرس رو پیدا نمی کرد ، با پرس و جو از مردم و محلی ها متوجه شد اشتباه رفته


در نهایت بعد از دو ساعت پیک رسید اما وقتی رسید فحش و توهین بود که به تحویل گیرنده سفارش یعنی همسر من دادن

با مجموعه کلی پیگیری کردم و نارضایتی خودم رو اعلام کردم.

لطف کردند مبلغ سفارش رو عودت دادند اما نه سفارش سالم بود نه اعصاب ما آروم.

از مجموعه ای که انقدر کیک و شیرینی های خوشمزه داره بعید بود

اما این اتفاق افتاد و شد آخرین سفارش ما از این مجموعه


مساله ای که برای من سوال شده اینه که چرا کسب و کار ها تا پا میگیرن همه چی یادشون میره و دیگه اهمیتی به مشتری نمیدن؟ چرا باید همچین تجربه ی تلخی از خریدم داشته باشم و بیام اینجا و بهتون توصیه کنم که برای حفظ آرامش و اعصابتون از اینجا خرید نکنید؟ متاسفانه هیچ تماسی بابت دلجویی از سمت این مجموعه گرفته نشده

لطفا این مطلب رو نشر بدید و اجازه بدید سایر مشتری های این مجموعه آگاه بشن

با مهر و احترام به مردم سرزمینم



شیرینی خانگیکیکسفارش آنلاین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید